Aceste modele sunt dezvoltate in ritm continuu, intrucat stabilitatea
reprezinta, desigur, un pas inapoi. In consecinta, Volkswagen a reusit
sa reduca ceea ce era deja cel mai mic consum in clasa automobilelor
din care face parte si modelul
Optimizarea configuratiei motorului a fost obiectivul activitatii de
dezvoltare in regim continuu. Motorul 1.4 TDI, cu trei cilindri, ce
dispune de un cuplu relativ ridicat (195 Nm) permite rapoarte mari in
cutia de viteze. Rezistenta aerodinamica redusa este o alta latura a
filosofiei BlueMotion.
Aceasta include o buna aerodinamica cu un c
oeficient de rezistenta (Cd) de 0,30, precum si o rezistenta minima la inaintare
gratie pneurilor, ceea ce contribuie la reducerea consumului. Propulsorul TDI este echipat, in dotarea standard, cu filtru de particule diesel (DPF) si are un consum de numai 3,8 litri per 100 kilometri (anterior: 3,9 litri).
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!