No SSO cookie

Politia romana foloseste radare care nu pot fi detectate

voteaza
(0/ 0)
Politia romana foloseste radare care nu pot fi detectate
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

De astazi, 1 martie 2010, politia rutiera are in dotare peste 400 de radare care nu pot detectate de aparatele soferilor.

 
 

Politia Romana a primit in dotarea sa peste 400 de radare de ultima generatie, echipamente care nu pot fi detectate de aparatele soferilor.Toate radarele noi vor beneficia de un hard-disk extren de 80 Gb, capabile sa stocheze informatii pe un timp de 30 de ore de inregistrare continua. Noile aparate pornesc automat si se opresc automat.

 

Aproximativ 150 de radare nedetectabile de dispozitivele comercializate pe piata romaneasca vor fi distribuite saptamana aceasta politiei din 23 de judete, urmand ca, pana la sfarsitul lunii, numarul acestor aparate sa ajunga, la nivel national, la 449.


In momentul de fata, au precizat oficialii Inspectoratului General al Politiei Romane, 149 de astfel de radare sunt prezente pe arterele nationale pe care gradul de risc al producerii accidentelor este mare, iar saptamana aceasta vor fi distribuite in 22 de judete si in Bucuresti alte 150 de radare. Numarul total al aparatelor, pana la sfarsitul lunii martie, va fi de 449.

Echipamentele de supraveghere video a traficului sunt ultraperformante, sustin oficialii IGPR, iar in functie de pozitionare, nu pot fi detectate de aparatele antiradar sau sunt detectate prea tarziu. Practic, antiradarele care se gasesc pe piata pot detecta noile radare ale Politiei de la aproximativ 20 de metri, cand deja este prea tarziu.

Robert Gherghe

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2105 :: 17.86MB