No SSO cookie

Politia romana foloseste radare care nu pot fi detectate

voteaza
(0/ 0)
Politia romana foloseste radare care nu pot fi detectate
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

De astazi, 1 martie 2010, politia rutiera are in dotare peste 400 de radare care nu pot detectate de aparatele soferilor.

 
 

Politia Romana a primit in dotarea sa peste 400 de radare de ultima generatie, echipamente care nu pot fi detectate de aparatele soferilor.Toate radarele noi vor beneficia de un hard-disk extren de 80 Gb, capabile sa stocheze informatii pe un timp de 30 de ore de inregistrare continua. Noile aparate pornesc automat si se opresc automat.

 

Aproximativ 150 de radare nedetectabile de dispozitivele comercializate pe piata romaneasca vor fi distribuite saptamana aceasta politiei din 23 de judete, urmand ca, pana la sfarsitul lunii, numarul acestor aparate sa ajunga, la nivel national, la 449.


In momentul de fata, au precizat oficialii Inspectoratului General al Politiei Romane, 149 de astfel de radare sunt prezente pe arterele nationale pe care gradul de risc al producerii accidentelor este mare, iar saptamana aceasta vor fi distribuite in 22 de judete si in Bucuresti alte 150 de radare. Numarul total al aparatelor, pana la sfarsitul lunii martie, va fi de 449.

Echipamentele de supraveghere video a traficului sunt ultraperformante, sustin oficialii IGPR, iar in functie de pozitionare, nu pot fi detectate de aparatele antiradar sau sunt detectate prea tarziu. Practic, antiradarele care se gasesc pe piata pot detecta noile radare ale Politiei de la aproximativ 20 de metri, cand deja este prea tarziu.

Robert Gherghe

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2484 :: 22.18MB