No SSO cookie

Planul de vânzari Peugeot în România este de 9.500 de autovehicule în acest an

voteaza
(0/ 0)
Planul de vânzari Peugeot în România este de 9.500 de autovehicule în acest an
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Importatorul Peugeot în România, compania Trust Motors şi-a fixat în acest an un target de vânzări de 9.500 de unităţi ceea ce înseamnă cu 1.200 de unităţi mai mult faţă de anul 2004.

 
 
[poza1s]În fond, Peugeot îşi continuă ascensiunea sa pe piaţa românească, obiectivul principal ala acestui an fiind menţinerea locului secund ca marcă importată, loc obţinut cu eforturi de vânzări speciale în 2004, rezultatul total fiind de 8.317 unităţi livrate (turisme + utilitare). Alături de creşterea vânzărilor, conducerea Trust Motors apreciază că va evolua pozitiv şi sub aspect finaciar, cu o creştere minimă de 15% faţă de anul 2004, când cifra de afaceri a companiei a fost de 150 milioane de euro. Anul 2004 a fost pentru marca franceză - [poza2s]simbolizată de binecunoscutul Leu - una dintre cele mai bune perioade. Per total, la o creştere a pieţei de import de aproape 39%, Peugeot a înregistrat o creştere cu 51,14% a vânzărilor faţă de anul anterior. Acest lucru s-a concretizat şi într-o majorare a cotei de piaţă, care a urcat de la 11,38% în 2003, la 12,38% în 2004. Succesul Peugeot în pe piaţa românească s-a datorat în principal produselor sale, sau - mai exact - gamelor de modele. Pe segmentul turismelor evoluţia Peugeot a fost, anul trecut, în urcare cu 55,4% faţă de anul precedent, până la 7.013 unităţi. [poza3s]Modelele de succes au fost 206 - cu o cifră de vânzări de 2.725 unităţi, în urcare cu aproape 50% faţă de anul anterior şi ocupant al locului 3 în segment, apoi evoluţia bună a 307 - 2.435 unităţi vândute, locul 3 în segmentul său, precum şi boom-ului înregistrat de noul 407, care în numai 6 luni de prezenţă pe piaţă a totalizat 999 de livrări, de asemenea locul 3 în segment. O bună comportare au avut şi modelele sport Peugeot, 307CC fiind lider de piaţă cu 142 unităţi livrate, în timp ce 206CC ocupă a treia poziţie cu 63 de unităţi vândute. [poza4s]La concretizarea ambiţiilor Peugeot în România contribuie în mode esenţial conceptul Blue Box - concesiunile de vânzări tip realizate după cele mai înalte standarde impuse de Automobiles Peugeot. Numărul acestora este de 10, în prezent, însă în cadrul procesului de extindere al mărcii la nivel naţional, alte 6 concesiuni Blue box vor fi finalizate până la sfârşitul acestui an, în vreme ce se va începe realizarea altor 5 unităţi de acest tip. În plus, la menţinerea trendului crescător al vânzărilor şi cotei [poza5s]de piaţă Peugeot - fixat în acest an la 12,5% din totalul importurilor, vor contribui şi noile modele care vor fi lansate pe piaţă în acest an - este vorba despre noua versiune Peugeot 607 D9, echipată cu noul motor V6 HDi de 2,7 litri, urmat apoi de modelul mini 1007, de varianta restilizată a modelului de suucces Peugeot 307, precum şi a versiuni coupe a modelului 407. În strategia fixată de Trust Motors pentru acest an se mai numără şi faptul că importatorul doreşte menţinerea unei [poza6s]oferte comerciale cât mai atractive, atât ca preţ cât şi ca termen de livrare, fixat la maximum 15 zile, pentru 90% dintre modelele comandate. În plus, compania urmăreşte şi lansarea unui nou sistem de comercializare pentru maşinile rulate - sistemul Peugeot Vehicule de Ocazie. În final, cu toate că nu în ordinea importanţei, Peugeot va continua îmbunătăţirea serviciilor post-vânzare, care acoperă întreaga gamă de inervenţii de service necesare. La acest aspect vor contribui în mod esenţial cele 6 noi concesiuni Blue Box care vor veni fiecare cu câte un service specializat - în Bucureşti Pantelimon Peugeot Est, Cluj, Bistriţa, Bacău, suceava şi Miercurea Ciuc, alături de continua specializare a personalului la standardele impuse de compania franceză.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2004 :: 21.63MB