No SSO cookie

Pitici pe 4x4

voteaza
(0/ 0)
Pitici pe 4x4
Noutati-auto · · 3 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Nu e o poveste fantastica, e realitatea actuala...

 
 
Da, ati auzit bine, urmatoarea generatie a platformei Volkswagen pentru masini mici va oferi tractiune integrala. Platforma, denumita PQ25, e folosita in momentul actual de VW Polo, Seat Ibiza si Skoda Fabia urmand ca Audi A1 sa se urce si ea pe acelasi "schelet". Totusi, nu toate masinile care "o calaresc" vor apela la aceasta optiune caci, dupa cum declara Erich Schmitt, presedintele Seat, "Seat nu va oferi 4x4 pentru noua Ibiza desi celelalte grupuri ar putea-o folosi". In momentul actual masinile construite pe aceasta noua rezivie a platformei sunt Seat Ibiza, care a ales sa nu foloseasca tractiunea integrala, ce va fi urmata de VW Polo in decursul acestui an iar Audi A1 se va alinia si ea la aceleasi standarde, 2 masini ce se vor bucura cu siguranta de artificiul tehnic. Ceea ce ramane neclar e faptul daca Skoda Fabia va apela si ea la aceasta optiune destul de atragatoare. Desi multi se vor intreba care e scopul folosirii 4x4 la o masina mica cu siguranta ca si mai multi vor fi atrasi de aceasta optiune chiar daca e practic inutila.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (3)

scris de Anonim

Supermarfa! Abia astept sa le vad!

scris de Anonim

Salut, Un mic comment ... eu lucrez la Audi Qatar. Poza cu masina rosie ... nu e Audi A1 .. este Audi Metroproject Quattro. :)

scris de Anonim

Nu e practic inutila optiunea 4x4 pe masini mici. Cu un set de pneuri de iarna cu dimensiuni generoase sofatul in conditii de zapada ar putea deveni mai sigur pt toti cei participanti la trafic.

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

  • Mazda 6 G192 AT6 Revolution Top

    Mazda 6 G192 AT6 Revolution Top

    Întregul comportament dinamic este bazat pe agilitate, stabilitate și precizie, oferind senzația plăcută de confort

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1923 :: 17.86MB