Victorie in Dodge Viper Cup
Mihai Marinescu si Claudiu David au debutat, in acest sfarsit de saptamana, in Campionatul European FIA GT3 la volanul unui Dodge Viper. In prima cursa, programata sambata, 19 mai, echipajul roman a plecat de pe pozitia a 23-a si a trecut linia de finish al 18-lea, in ciuda faptului ca au detinut a treia pozitie in prima jumatate a cursei. “Am avut un start foarte bun, dar ploaia ne-a cam dat peste cap strategia de cursa, iar experienta anterioara a unor echipe si-a spus cuvantul. A fost o cursa frumoasa si sunt sigur ca in cursa a doua ne vom descurca mult mai bine”, a spus Mihai Marinescu.
Duminica, in ultima zi a Vodafone Bucharest Challenge, echipa de romani
a avut intr-adevar mai mult noroc: Mihai Marinescu si Claudiu David au
facut schimb de locuri – Marinescu a condus in prima parte, iar David a
preluat volanul in cea de-a doua – si au facut o cursa excelenta, reusind sa intre in top 10. Din pacate, la scurt timp dupa ce au trecut
linia de sosire, au fost informati de o penalizare de 30 de secunde pe
care au primit-o pentru ca au ignorat un steag galben. Aceasta
penalizare i-a coborat 5 locuri in clasamentul final al cursei, pana pe
locul 14, dar nu a afectat pozitia lor in clasamentul Dodge Viper Cup,
unde raman lideri. “Am facut o cursa excelenta si imi pare rau ca nu am
vazut acel steag galben care a costat echipa atat de multe secunde. Am
dat tot ce-am putut si sunt increzatori in viitor. Consider ca avem
motive sa fim mandri – suntem primii piloti romani care participa la o
cursa in cadrul Campionatului European FIA GT3 la Bucuresti, primul
echipaj romanesc clasat intr-un top 10 al unei astfel de competitii si
multe altele”, a declarat Claudiu David dupa cursa.
Imnul Romaniei s-a auzit la Cupa Dacia Logan
Constantin Raileanu a avut un sfarsit de
saptamana perfect la Vodafone Bucharest Challenge 2007. Fostul pilot
din Formula Ford a plecat in prima cursa din cadrul Cupei Dacia Logan,
programata sambata 19 mai, de pe pozitia a patra a grilei de start si
dupa o cursa spectaculoasa a ajuns pe pozitia secunda. “A fost o cursa
excelenta si ma bucur ca am reusit sa urc pe podium la prima mea
participare in Cupa Dacia Logan”, a spus Raileanu.
Duminica, cel mai bun pilot roman din competitia monomarca a avut o
evolutie si mai spectaculoasa. Constantin Raileanu a avut un start
excelent, instalandu-se la conducerea cursei, conducere pe care nu a
mai cedat-o pana la final. “M-am simtit fantastic pe prima treapta a
podiumului si am fost foarte emotionat in timpul intonarii imnului. Ma
bucur ca am reusit sa castig aici si sper ca aceasta victorie sa ma
ajute in cariera mea de acum incolo”, a spus Raileanu, dupa ultima
cursa din cadrul Cupei Dacia Logan.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!