Vanzarile de masini noi din Romania au inregistrat un declin de 35,7% in luna aprilie a acestui an, comparativ cu perioada similara a anului precedent. In primele patru luni ale anului, in Romania s-au comercializat 44.558 unitati de automobile noi, cu 50,8% mai putin decat in primele patru luni din 2008.
In ciuda trendului general descendent, luna aprilie a reprezentat o revigorare pe piata auto, vanzarile la automobile noi crescand cu 10,4% fata de martie 2009. In ceea ce priveste activitatea producatorilor de automobile, nu s-au inregistrat surprize. Dacia continua sa fie liderul de piata, cu 12.365 automobile in primele patru luni, in scadere cu 52,2%, si o cota de piata de 27,8%, in coborare cu 0,8 puncte procentuale. Hyundai se afla pe pozitia a doua, cu 4.231 masini livrate in perioada ianuarie-aprilie, iar Volkswagen ocupa locul al treilea, cu 3.616 unitati. Renault a ajuns abia pe locul al 4-lea cu cu 3.314 unitati livrate in perioada analizata. Skoda s-a clasat pe pozitia a cincea in functie de numarul de masini livrate in primele patru luni, cu un total de 3.113 unitati.
Clasamentul modelelor de import este dominat de Renault Clio (1.822 unitati), care este urmat de Kia C'eed (1.670 unitati) si de Hyundai Accent (1.410 unitati). Pozitia a patra este impartita de Skoda Octavia si de Volkswagen Golf, fiecare cu 1.172 livrari.
Robert Gherghe
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!