No SSO cookie

Piata auto italiana in scadere

voteaza
(0/ 0)
Piata auto italiana in scadere
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Conform unor rapoarte oficiale, piata auto din Italia a inregistrat o scadere de 28%. Cititi detaliile in articol.

 
 
La sfarsitul lunii octombrie, numarul inmatricularilor, pentru anul in curs, scazuse cu 28,82% fata de aceeasi perioada a anului 2009. Astfel, in perioada ianuarie-octombrie 2010, s-au inregistrat un numar total de 139.740 inmatriculari, fata de aceeasi perioada, din 2009, cand se inregistrasera 196.323 unitati. De acest regres au fost afectate si modelele aflate in topul 10 al preferintelor italienilor. Astfel, masinile din top 10 au inregistrat, cumulat, un numar de 168.3119 autoturisme, ceea ce inseamna o scadere cu 6.95%.

Odata cu incheierea programului de stimulare a cumpararii de venicule noi (similar Programului Rabla), Grupul Fiat a pierdut 39.93%, care inseamna -43.29%, respectiv -42.22%, pentru Fiat si Lancia. Alfa Romeo ramane sub linia de plutire (-10.01%), si asta datorita ajutorului oferit de Julieta.
Grupurile Ford (-41.89%), PSA (-32.51%) si Toyota (-54.22%), pierd o cota mai mare de pe piata, in timp ce Renault (-24.12%), Grupul Volkswagen (-7.42%) si BMWGroup (20.94% ) sunt de fapt mai putin afectate de colaps. Grupul Hyundai, de asemenea, poate respira usurat (1.64%), in ciuda pierderii inregistrate de Kia(-19.07%) aceasta a fost compensata de cresterea per total a grupului Hyundai (18.37%).

Alaturat va prezentam ilustrativ, situatia vanzarilor auto din Italia.


Corvin (Cristian Szilvassy)

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1937 :: 19.27MB