Piata auto europeana trece printr-un impas substantial in luna iulie. Inmatricularile de masini noi au scazut in Europa in luna iulie cu 17 procente, fata de perioada similara a anului precedent.
Vanzarile de pe principalele piete europene cum ar fi Germania, Italia, Marea Britanie, Franta si Spania au cauzat aceasta scadere a pietei auto la nivelul Batranului Continent. Cele mai semnificative scaderi au avut loc in Germania (28%), principala piata a Europei, Italia (25%), Spania (23%), Marea Britanie (10%) si Franta (9%).
Tendinta de scadere a fost vizibila si in Europa Centrala unde, insa, procentul s-a limitat la 13%. Producatorii premium, cum ar fi BMW sau Mercedes, au avut mai putin de suferit deoarece nu au beneficiat de programele de casare.
Succesul Dacia in Europa Occidentala i-a ajutat pe cei de la Renault sa ramana pe plus, insa nu acelasi lucru se poate spune despre Ford, GM, Toyota sau Honda.
Robert Gherghe
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!