Proiectat de studioul de design Shanghai China Tech Center al producatorului francez, SXC tinteste in principal piata chineza. Conceptul combina stilul exterior al unui SUV cu eleganta unui sedan, respectand in acelasi timp parametrii curentului actual al gamei Peugeot.
Folosind tehnologia Peugeot HYbrid4, SXC Concept dispune de un motor THP de 1,6 litri cu 218 CP alaturi de doua motoare electrice, oferind astfel tractiune integrala si o putere totala de 313 CP.
In ciuda acestui nivel de putere, Peugeot SXC consuma in medie doar 5,8 litri de benzina la 100 km si emite 143 g CO2 la 100 de kilometri parcursi.
In cazul conceptului cu o lungime de 4,87 metri, o inaltime de 1,61 metri si o latime de 2 metri, un alt aspect interesant il constituie usile din spate cu balamalele amplasate in dreptul stalpului “C” (asa-numitele “suicide doors”), dar si acoperisul panoramic din doua bucati, din sticla.
Cristian Iovitu
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!