Cursa de 24 de ore de la Le Mans s-a incheiat cu o dubla victorie Peugeot care incheie astfel o serie interminabila de trofee castigate de principalul contracanditat, Audi. Constructorul francez a aratat astfel ca a invatat din greselile anilor trecuti, cand, desi reusisera sa demonstreze in calificari ca sunt cei mai rapizi de pe circuit, nu au reusit sa-si concretizeze avantajul dupa terminarea celor 24 de ore ale cursei de anduranta.
Echipajul triumfator este compus din Marc Gene, David Brabham si Alexander Wurz, care au condus pe rand monopostul Peugeot 908 HDI cu numarul 9. Podiumul a fost completat de colegii de echipa Sebastien Bourdais, Frank Montagny si Stephane Sarrazin care au concurat pe masina cu numarul 8 si au terminat cursa la un ecart de un tur de circuit. Campionii de anul trecut, cu noul model Audi R15 TDI, au reusit sa se claseze abia pe locul trei, Allan McNish, Rinaldo Capello si Tom Kristensen fiind devansati cu 6 tururi de castigatorii cursei.
La clasa LMP2 s-a impus echipa Essex cu un Porsche RS Spyder iar o masina Mazda a reusit sa ocupe locul al treilea in primul an de participare la Le Mans. Corvette-urile de la GT1 nu au avut un rival pe masura iar trofeul a fost disputat de masinile echipei americane de uzina. Nici cea de-a patra clasa nu a fost mai spectaculoasa, primele locuri fiind ocupate numai de masini Ferrari F430.
Catalin Dinu
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!