No SSO cookie

Peugeot la Salonul Auto de la Paris

voteaza
(0/ 0)
Peugeot la Salonul Auto de la Paris
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Inspiratie, Trend up-market, Internationalizare - Peugeot pregatit pentru Paris 2012.

 
 

Salonul Auto de la Paris este un eveniment cheie in industria auto mondiala. Peugeot prezinta la standul restilizat o ofensiva de modele deosebit de competitive: starul il reprezinta modelul 208. Peugeot isi reafirma politica de up-market, propune caracteristici deosebit de atractive, isi demonstreaza inca o data inspiratia si expertiza cu concept car-ul Onyx si confirma prin modelele 301 si 2008 accelerarea strategiei de Internationalizare.

Printre cele 40 de modele de autovehicule si concept-car-uri expuse pe o suprafata de 3,900m2 la standul dincadrul Salonului Auto de la Paris, 10 vor fi Peugeot 208: autovehicul cu caracteristici multiple, rezultate din expertiza unica a marcii pe segmentul supermini, simbol al regenerarii.
La sfarsitul lunii august, inainte ca lansarea comerciala internationala sa se incheie, urmasul legendarei ”serii” 2 a marcii, comercializat in Europa din al doilea semestru, a atras deja peste 103.000 clienti, dintre care 90% au optat pentru versiunile medii si varf de gama.

Lansat in premiera la Paris, 208 Intuitive asigura conducatorului auto un nivel de confort exceptional. Editia speciala in 3 si 5 usi ”208 Intuitive”, echipata cu sistemul inovator Park Assist aduce tehnologia in viata de zi cu zi: la bord, manevrele de parcare se transforma intr-o experienta magica. De fapt, conducatorul auto nu trebuie decat saselecteze manevra dorita pe ecranul digital, parcarea laterala pe partea stanga sau dreapta a drumului. O data cesenzorii longitudinali si laterali identifica un spatiu potrivit, functia Park Assist preia controlul volanului, sub comanda conducatorului auto, care este responsabil de miscarea autovehiculului (acceleratie/frana, selectarea vitezei).

Odata cu lansarea la Salonul Auto a serviciului Peugeot Connect Apps integrat modelului 208, Peugeot isi confirma pozitia de lider in domeniul serviciilor de mobilitate. Peugeot Connect Apps propune utilizatorului o experienta de conexiune de neegalat: cele zece aplicatii usureaza viata de zi cu zi, indicand pretul carburantului la benzinarii, precum si disponibilitatea locurilor de parcare, etc.
Modelul 208 Tip R5, dezvaluit la Salonul Auto, reaminteste palmaresul sportiv al modelelor Peugeot: dupa 208 R2, Peugeot Sport dezvaluie 208 R5, un nou capitol in versiunile sport ale modelului 208. Preluand elemente de la 207 Super 2000, nume de referinta al segmentului S2000 atat in ceea ce priveste titlurile cat si performantele tehnice si sportive, 208 R5 va beneficia prin urmare de intreaga experienta sportiva a marcii Peugeot; acesta va participa la concursuri si va fi pus in vanzare din al doilea semestru al anului 2013, urmand ca in sezonul viitor sa intre in lupta pentru castigarea titlurilor nationale si internationale.

Trendul up-market si o placere a condusului garantata
Dezvaluite initial ca si concept car-uri in cadrul Salonului Auto de la Geneva, 208 XY si 208 GTi sunt prezentate la Paris in versiunea finala, cu sase luni inainte de lansarea comerciala. 208 a revolutionat oferta pe segmentul sau. 208 XY si 208 GTi se impun pe segmentul Premium.

Configuratiile cu 3 usi sunt caracterizate de: identitatea exterioara puternica, grila speciala, semnatura luminoasa a partii frontale, jantele exclusiviste din aliaj, pe 17”, combinatiile sofisticate de materiale si culori, finisajele unice ale interiorului. Chiar inainte de a demara, atat 208 XY, masina de oras sic si exclusivista, cat si 208 GTi, ce reinvie legenda, impartasesc capacitatea de a atrage privirile… 208 XY propune motoare diesel si pe benzina deosebit de performante si economice, care dezvolta puteri de 92 pana la 155 CP. in ceea ce priveste modelul 208 GTi, sasiul sustine
cu mandrie toata forta propulsorului de 1.6l THP 200 CP, asociat cutiei de viteze manuale cu 6 rapoarte scurte.

Modelele 208 XY si 208 GTI reprezinta dovada vie a strategiei de up-market a marcii. In prima jumatate a anului, 161.000 vehicule Premium ale marcii au fost vandute la nivel mondial, adica 20% din volumele comercializate, in crestere comparativ cu prima jumatate a anului 2011.

Produs in Franta si in China, Modelul 508 a inregistrat o crestere a vanzarilor de 21% in prima jumatate a anului (69.000 unitati), Crossover-ul 3008 (62.000 de unitati vandute de-a lungul timpului) si-a continuat trendul vanzarilor de succes, Coupé-urile Cabriolet 207 si 308 isi pastreaza pozitia de lider pe segmentul lor in Europa; fara a uita desigur de Coupéurile Sport RCZ care isi afirma caracterul pe o piata de nisa extrem de vizibila.

La standul Peugeot, vizitatorii Salonului Auto de la Paris vor descoperi noul RCZ, dezvaluit cu cateva luni inainte de a fi pus in vanzare, precum si caracteristicile restilizate ale coupéurilor sport compacte care au castigat deja aproape 44.000 de simpatizanti de la lansarea din primavara anului 2010.

Noul RCZ adopta o bara frontala originala, a carei sportivitate accentuata reflecta forta partii spate si liniile caracteristice ale plafonului de tip –double-bubble. Noua gama de culori pentru caroserie, noile roti, noua culoare a arcurilor, ambiante interioare noi si variate: atractivitatea si exclusivitatea noului RCZ sunt accentuate de gama variata de culori si combinatii de materiale, atat la exterior cat si la interior, care dau posibilitatea fiecarui client sa-si personalizeze propriul RCZ.

Concept-ul RCZ R, lansat la Paris, infrumusetat de nuantele de negru mat si aramiu, anunta aparitia RCZ R- o versiune emblematica a performantei si sportivitatii optimizate, disponibila incepand cu sfarsitul anului 2013. RCZ R va fi echipat cu un nou propulsor pe benzina de 1.6 THP ce dezvolta 260 CP, plasandu-se ca cel mai performant model din istoria Peugeot. Oferind senzatii dinamice intense, RCZ R beneficiaza de rapoarte speciale, asociate unui diferential blocabil Torsen®.

Cele trei modele Hybrid4 ale marcii contribuie de asemenea la extinderea gamei, gratie evolutiei tehnologice si ecologice a propulsorului diesel full hibrid. Prin tehnologia Hybrid4, dezvaluita in premiera mondiala pe modelul 3008 Hybrid4 lansat la inceputul anului, Peugeot ofera o gama inovatoare in ceea ce priveste performantele fata de mediu si senzaIiile la volan.

Cu o putere combinata de 200 CP dezvoltata de propulsorul de 2.0 HDi FAP si de motorul electric de pe axul spate, 3008 Hybrid4 ofera o placere a condusului sporita, sustinuta de posibilitatea de a selecta unul dintre cele 4 moduri de condus disponibile (Automatic,

”ZEV” (Zero Emisii Vehicul”), sport, 4x4) cu un consum de carburant optimizat. 508 RXH, apoi limuzina 508 Hybrid4, au completat gama Full Hybrid Diesel a Peugeot in prima jumatate a anului. O gama care a atras deja foarte mulIi clienti: la sfarsitul lunii iulie, cele 3 modele au inregistrat peste 9.000 de unitati vandute.

Concept-ul Onyx si Peugeot Design Lab
La standul Peugeot al Salonului Auto de la Paris 2012, conform traditiei de excepttie a supermasinilor marcii, modelul Onyx va acapara cu siguranta imaginatia vizitatorilor. Silueta radicala, sculptata, de 4.65 m, cu jante pe 20” a concept-car-ului Onyx ascunde inima unui atlet: fixat pe sasiul din fibra de carbon, propulsorul hibrid de 3 litri V8 HDi cu 600 CP in poziIie centrala spate si cutia de viteze secventiala in 6 rapoarte sunt rezultatul experientei severe a competitiilor la inalt nivel. Caroseria atrage prin contrastul de materiale si culori: cupru pur pentru aripi si portiere, fibra de carbon negru mat pentru celelalte parti ale caroseriei.

Conturat de insertiile din aluminium, pavilionul vitrat de tip ‘double-bubble’ dezvaluie structura din fibra de carbon si un compartiment pasageri inovator, o capsula infasurata in material, in care ocupantii se contopesc cu interiorul. In ceea ce priveste design-ul instrumentelor si al comenzilor, acesta a pornit de la o idee: intuitivitatea, dupa modelul
volanului mic sau al comenzilor din aluminiu foarte la indemana.

Cu versiunea Onyx, Peugeot isi continua inintiativa de utilizare inovatoare a materialelor, ca de exemplu ”lemnul din ziare” obtinut din ziare folosite, din care sunt fabricate plansa de bord si consola centrala.
Alaturi de concept-car-ul Onyx se afla conceptul de bicicleta Onyx, o bicicleta ultrausoara cu rama din fibra de carbon, dezvoltata de Studioul de Design Peugeot, precum si scuterul Onyx, un triciclu cu 3 roIi de 400 cc, ce reinvie expertiza istorica pe care marca Peugeot o are in domeniul mijloacelor de transport. Cu o experienta de peste 200 ani in domeniul industrial si 120 ani de experienta auto,

Peugeot prezinta la Salonul Auto primele realizari ale Studioului de Design, inaugurat in luna iunie a anului trecut.
Peugeot Design Lab urmareste dezvoltarea unor strategii puternice si coerente, in special in vederea consolidarii identitaIii, valorilor si cutumelor clientilor exteriori. Prima realizare consta in dezvoltarea de produse non-auto, a serviciilor si experienIelor. Asadar, Peugeot Design Lab se imparte pe mai multe segmente: imaginea marcii, creatie,
producIie si comunicare.
ExperienIa considerabila si resursele tehnice ale Centrului de Design Peugeot confera Studioului de Design o forta fara precedent, pe trei continente, in Paris, Shangai si Sao Paolo.

Internationalizare: Peugeot schimba treapta
In prima jumatate a anului 2012, volumele de vehicule asamblate Peugeot, vandute in afara Europei au crescut cu 7,5% comparativ cu aceeasi perioada a anului 2011, atingand un numar de 287.000 unitati.
Din perspectiva acestei noi strategii, Peugeot prezinta la Salonul Auto de la Paris doua mari realizari in accelerarea demersului de internationalizare: 301 si 2008 Concept.

Noul Peugeot 301, prezentat in cele doua zile dedicate presei, a fost conceput pentru a atrage rapid clientii, pentru a permite accesul la vehicule pe o piata in plina extindere: clienti cu pretentii, atrasi de limuzinele confortabile si in acelasi timp accesibile la preI.

301 incorporeaza cele mai noi coduri stilistice ale marcii pentru a crea un design puternic care sa starneasca emotii si care sa transmita o senzatie de forta. Gratie dimensiunilor (lungimea de 4.44 m), acesta ofera ocupantilor un spatiu generos - un record pe segmentul sau pentru locurile din spate - si un volum portbagaj impresionant: 640 litri.
Gama de motorizari include cele mai noi versiuni pe benzina si diesel - inclusiv cel mai nou propulsor pe benzina de 1.2 litri in 3 cilindri - manevrabilitate buna, confort marit si echipamente de siguranta: 301 este un sedan de familie confortabil, sigur si puternic, tinand cont de faptul ca a fost conceput pentru a se adapta tuturor conditiilor climaterice si de utilizare din tarile in care va fi lansat din toamna anului 2012.

Modelul 301 este produs la Vigo (Spania); perimetrul vast de marketing va include in principiu: Turcia, Europa Centrala si de Est, Rusia, Ucraina, Maghreb, Orientul Mijlociu si anumite tari din America Latina. Intr-o a doua faza acesta va fi lansat in China atat pe segmentul industrial, cat si cel comercial.

Conceptul 2008, crossover-ul urban: dupa lansarea ”Conceptului Crossover Urban” la ultimul Salon Auto de la Beijing, Peugeot prezinta publicului un vehicul care se adreseaza universului urban in continua crestere.

In Europa, China si America Latina, inginerii si designerii au colaborat pentru a crea acest prototip Peugeot, un model compact, rezultat al alchimiei dintre expertiza marcii in domeniul vehiculelor urbane si know-how, demonstrat de succesul 3008-ului pe segmentul crossover.
Conceptul 2008 este un vehicul mic, compact (4.14 m) agil, versatil, cu un stil rafinat si unic, destinat locuitorilor tineri din orase precum Sao Paulo sau Shanghai, Paris, Kuala Lumpur sau Moscova, care iubesc orasul, dar care, in acelasi timp sunt dornici sa evadeze din el…
In acord cu senzatia de dinamism conferita de silueta aerodinamica si liniile atletice, conceptul 2008 ascunde sub capota o gama de propulsoare pe benzina in 3 cilindri de ultima generatie: 1.2l turbo cu injecIie directa, ce dezvolta o putere de (110 CP) si un cuplu exceptional, cu un nivel al consumului de carburant si emisiilor extrem de optimizat.
Modelele prezentate ca si Concept 2008, vor fi fabricate aproape de consumatorii sai, in Franta (Mulhouse), in Brazilia (Porto Real) si in China (Wuhan).

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.3160 :: 17.81MB