Aceasta cursa a marcat a saptea si ultima etapa ILMC. Masina cu numarul 7 a fost condusa catre victorie de Anthony Davidson si Sebastien Bourdais, urmati de Frank Montagny si Stephane Sarrazin in masina cu numarul 8. Audi a terminat pe locul 3, bolidul fiind pilotat de Timo Bernhard si Marcel Fassler.
Legat de victoria Peugeot, Davidson a vorbit despre tactica adoptata in privinta anvelopelor, explicand: “Am vazut ca Sebastien avea probleme in prima parte a cursei, motiv pentru care am pierdut cateva pozitii. Dar nu am intrat in panica; doar am schimbat anvelopele la prima oprire.
Aceasta miscare ne-a desincronizat putin, insa masina si-a revenit rapid si, datorita conditiilor meteo bune, am reusit sa recuperez mult timp. Din acel moment pana la sfarsitul cursei, masina s-a comportat impecabil.”
Bourdais a continuat, spunand: “Initial am detinut controlul, dar in mod evident, masina Audi cu numarul 2 a fost mai rapida. M-am luptat, insa apoi am decis sa incerc altceva, legat de anvelope. S-a dovedit a fi decizia corecta, iar lucrurile au mers atat de bine, incat Audi a trecut pe locul 2. Apoi Anthony a trecut la volan si a mers destul de repede, iar din acel moment ne-a fost mult mai confortabil. Trebuie sa spun ca a fost un efort fara greseala din partea Peugeot si sunt cu adevarat fericit pentru intreaga echipa. A fost o zi buna, incheiata cu doua locuri pe podium.”
Dupa cursa, presedintele ACO, Jean-Claude Plassart, a declarat: “Un lucru important de precizat este ca anul acesta am avut Peugeot, Audi, Ferrari, Aston Martin, Mercedes-Benz, Lotus, BMW, Porsche – 8 producatori globali care investesc in programul nostru. De asemena, ne sunt alaturi Michelin si Dunlop, care au adus multa ospitalitate aici. Este implicat si Rolex, care beneficieaza de o mare vizibilitate. Daca mari companii precum cele de mai sus cred si investesc in ceea ce facem noi, consider ca este un semn ca mergem intr-o directie buna.”
Echipa Peugeot Sport Total a terminat invingatoare in 2011 in cursele de anduranta de la
Spa-Francorchamps (Belgia), Imola (Italia), Silverstone (Marea Britanie), Road Atlanta (SUA) si Zuhai (China), devenind castigatoarea ILMC la categoria sa. CeilaltI castigatori ai competitiei ILMC 2011 sunt:
LM P1 Producatori: Peugeot
LM GTE Producatori: Ferrari
LM P2 Echipe: Signatech Nissan
LM GTE Echipe Pro: AF Corse
LM GTE Echipe Am: Larbre Competition
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
scris de carmenflorin 11 December 2011 00:08
Felicitari si data viitoare sa fie tot asa.
scris de sims 27 November 2011 22:36
felicitari nr 7
scris de ovyy 24 November 2011 09:27
Sa va vedem si la anul, eu mizez pe o revenire Audi .
scris de cameluss 23 November 2011 19:13
Bravo Peugeot ! a functionat bine tactica voastra
scris de ovyy 23 November 2011 09:06
Felicicitari Peugeot, ati facut o figura frumoasa, nu stiu daca se datoreaza totul tacticii adoptata cu schimbatul anvelopelor, depinde mult si de pilot.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!