No SSO cookie

OFICIAL: Peugeot 308 Racing Cup

voteaza
(0/ 0)
OFICIAL: Peugeot 308 Racing Cup
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Inginerii Peugeot Sport şi-au focusat întreaga atenţie pe modelul Peugeot 308, astfel încât versiunea 308 GTi by Peugeot Sport să fie cel mai radical model din gama mărcii. Însă aceştia nu s-au mulţumit cu succesul deja obţinut şi au hotărât să meargă mai departe lansând o nouă provocare: dezvoltarea versiunii de curse a acestui model.

 
 

Tranziţia de la versiunea de stradă la cea de pistă a condus la apariţia Peugeot 308 Racing Cup. Concepută de designerii Peugeot, alura aerodinamică cu proporţii generoase a  Peugeot 308 Racing Cup este simbolul evident ale inovaţiilor tehnologice, propuse de marcă în motorsport. Noua versiune va satisface chiar şi pe acei clienţi deosebit de pretenţioşi, avizi după performanţă şi senzaţii inedite la bord. Propulsat de acelaşi motor de 1.6-litri THP ca cel ce se ascunde sub capota modelului 308 GTi by Peugeot Sport, 308 Racing Cup dezvoltă 308 CP (+38CP comparativ cu 308 GTi by Peugeot Sport) încă din prima fază de dezvoltare!

Având ca model de bază Peugeot 308 GTi by Peugeot Sport, recunoscut pentru caracterul asertiv, 308 Racing Cup vine cu propriul look cu linii musculoase, distinctive.

img_6529-2-1200x800

 

Arcadele noului PEUGEOT 308 Racing Cup au fost mărite pentru a găzdui jantele ample, conferind un look atletic, inconfundabil. Acest lucru este, fără îndoială, indicat şi de ecartamentul mărit la 1.910 mm, cu 106 mm mai mult faţă de versiunea 308 GTi by Peugeot Sport.

Spoilerele din faţă şi spate cât şi splitter-ul frontal sunt specifice versiunii 308 Racing Cup, conferind o notă agresivă și o eficienţă aerodinamică. Deosebit de distinctive sunt şi jantele pe 18” ce pot fi echipate cu anvelope de ploaie sau de uscat (27/65).

Propulsorul de 1.6-litri THP este derivat direct din sistemul de propulsie, care acţionează versiunea 308 GTi by Peugeot Sport. Specialiştii în motorizări ai mărcii de la Vélizy i-au îmbunănătăţit performanţa, pentru a face faţă cu succes concurenţei ridicate din domeniul motorsport. În acest mod, dar şi prin echiparea cu sistemul turbo sau 208T16, Peugeot 308 Racing Cup a depăşit deja performanţa atinsă de 308. Dezvoltarea ulterioară va oferi posibilitatea de a atinge o performanţă mai mare cu adevărat revoluţionară.

1dx_0564-1200x800

 

Peugeot 308 Racing Cup împrumută, de asemenea, elemente ale suspensiei din versiunea de stradă, precum pivoţii şi axul spate. Pe alte segmente, cu scopul de a adapta maşina la curse, inginerii mărcii au optat pentru anumite piese specifice, precum discurile de frână cu 6 pistoane. De altfel, cutia de viteze secvenţială în 6 trepte este propusă alături de padelele din spatele volanului. Greutatea noului Peugeot 308 Racing Cup s-a numărat printre priorităţi, fiind redusă la 1.000 kg.

Versiunea Peugeot 308 Racing Cup va fi disponibilă începând cu sfârşitul anului 2016 clienţilor din întreaga lume. Se preconizează ca successor al RCZ Racing Cup atât în campionatele de tip “single-make” cât şi în competiţiile de sedan şi versiuni sport precum VLN din Germania, CER din Spania, CITE în Italia şi BGDC în Belgia, chiar şi în cadrul campionatelor de anduranţă precum 24H Series.

1dx_0429-1200x800

 

Versiunea Peugeot 308 Racing Cup va fi expusă în cadrul Salonului Auto de la Frankfurt ce va avea loc în intervalul 17-27 Septembrie. Apoi, în lumina reflectoarelor de la Frankurt, va fi prezentat publicului larg pentru prima oară la Paul Ricard, Franţa, în cadrul unei demonstraţii  stabilite pentru finala Turneului  2015 GT (24-25 Octombrie).

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.3833 :: 17.81MB