No SSO cookie

Peugeot 208: Re-generarea

voteaza
(0/ 0)
Peugeot 208: Re-generarea
Noutati-auto · · 2 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Noul Peugeot 208 va fi disponibil in primavara lui 2012.

 
 

Un model urban, de segment B, fabricat inca din momentul lansarii in doua versiuni de caroserie, cu 3, respectiv 5 usi.

Peugeot a adoptat cele mai ambitioase specificatii ale segmentului B European pentru a creea un autoturism capabil sa marcheze un salt spectaculos peste generatii. Constient ca un simplu face-lift nu mai este suficient, Peugeot nu a ezitat sa rescrie cartea regulilor si sa reinventeze principii pe care au fost realizate modele de referinta precum 205, 206 si 207. Aceste principii au fost re-generate si astfel a aparut noul Peugeot 208, un model care se adreseaza unei mari diversitati de clienti, proveni Noul Peugeot 208i dintr-o piata exigenta, cu cereri in permanenta schimbare. ”Cred ca va exista un “inainte” si un “dupa“ 208. Aceasta masina marcheaza cu adevarat o noua etapa, un moment definitoriu pentru Peugeot”, precizeaza Alain Tranzer, Director Proiect 208

„ Cu 208, Peugeot schimba era”, precizeaza Vincent Rambaud, Director General Automobiles Peugeot

„208 este o noua ilustrare a proiectului lansat acum doi ani, care se declara a fi o noua etapa in drumul Peugeot spre si mai multa modernitate. – Xavier Peugeot, Director Marketing / Comunicare Peugeot

„Cu 208, Peugeot a receeat un nou simbol”. – Laurent Blanchet, Director Gama Produse Peugeot

Peugeot 208 intruchipeaza principiile agilitatii si eficientei. Solutiile tehnice aplicate il fac un vehicul mult mai usor decat predecesorul (-110 kg in medie comparativ cu 207 si nu mai putin de -173 kg pentru o gama care incepe de la 975 kg), aerodinamic si foarte compact (-7 cm in lungime si -1 cm in latime). Aceste beneficii sunt accentuate de spatiul pentru ocupanti mult mai mare, +5 cm in zona genunchilor pentru pasagerii din spate si un plus de 15 dm³ in volum, ca o dovada a performantei arhitecturale optimizate. “In comparatie cu 207, ne-am dorit o masina mai mica in exterior si mai mare in interior” afirma Cristophe Clochard, Director Consolidare 208

Peugeot 208 da o noua forma si rafineaza noile coduri stilistice ale marcii. Grila flotanta, semnatura blocurilor optice frontale, luminile spate in forma de bumerang – fiecare detaliu este desenat in raport pefect cu echilibrul masinii, structurat pe o „coloana vertebrala”, care este si mai vizibila pe plafon. Sculptat, atletic, pur si in acelasi timp sofisticat, 208 proiecteaza Marca spre o noua si atractiva modernitate, sugerand senzualitate, energie si delicatete. Cele doua caroserii au avut parte de tratamente complet separate, diferentele fiind cele mai evidente in cazul “aripilor” spate ale versiunii in trei usi, detaliul respectiv rememorand unul dintre fratii mai batrani. ”Puterea lui 208 se afla in stilul sau: este o adevarata minge de energie. Are potentialul de a multumi pe oricine, fara sa fie un compromis, la fel ca o piesa muzicala care atinge sufletul uman, indiferent de cultura”, declara Gilles Vidal, Director Stil Peugeot

”Un grup mic, foarte unit, cu aceeasi viziune a directiei pe care am adoptat-o. Asta ne-a inspirat, ne-a dat putere si energie pentru a reusi in realizarea tuturor ideilor nostre.” declara Pierre Authier, Manager Stil 208

Interiorul continua promisiunea inovatiei, asa cum face si designul exterior. O adevarata delimitare de ceea ce a existat inainte, dincolo de constrangerile tehnice cunoscute si referintele culturale, instrumentele de bord si butoanele au fost complet regandite pentru a deveni intuitive si clare. Toate acestea sunt pozitionate in jurul unui volan mic, unui panou de bord de tip head-up display si unui touch-screen de dimensiuni generoase. Acest ansamblu se conectzeaza cu ocupantii sai si contribuie la latura practica, siguranta, calitatea si puritatea designului interior, precum si la senzatiile in timpul condusului.

„Decizia de a regandi complet bordul, de la inceputul proiectului, pentru modelul destinat a fi cel mai vandut al Marcii, a insemnat asumarea unui risc urias. Impreuna, am dat dovada de o indrazneala exceptionala prin implementarea lor pe 208.” Jerome Micheron, Manager Proiect 208

“Cu sistemul head-up display intalnit mai intai pe 3008, care proiecteaza informatia pe un ecran, am introdus o noua abordare: utilitatea lui este unanim acceptata, iar succesul a fost imediat. Modelul 208 merge mult mai departe. Ideea volanului mic combinat cu bordul head-up avea un potential urias. Cand am testat primele prototipuri, toata lumea a fost impresionata; a fost  pur si simplu natural, usor, clar.....” afirma Marion David, Manager Produs Proiect 208

Ajungand la o medie de emisii poluante reduse cu 34 g/km CO² fata de 207, noul 208 devine lider in segmentul sau. Cea mai recenta generatie de motoare si folosirea tehnologiei micro-hibrid e-HDi pe toate versiunile se adauga la imbunatatirile vehiculului in termeni de reducere a masei si crestere a calitatii aerodinamice.

Cu 5 modele, dintre care 4 sunt echipate cu noua generatie Stop & Start (e-HDi), gama diesel porneste de la emisii de 87 g/km, oferind un consum de carburant de 3,4 l/100 km si niciodata nu depaseste 99 g/km. Noul 208 introduce o noua generatie de motoare cu benzina in 3 cilindri, de 1.0 l si 1.2 l VTi, care sunt foarte eficiente, cu emisii de CO² incepand de la 99 g/km si un consum de 3,4 l/100 km.

Si 208 nu se opreste aici. Cu 25% “materiale verzi” (reciclate sau de origine naturala), care alcatuiesc masa de polimeri, el intra intr-o noua era in termeni de eco-design. Ca premiera mondiala, bara de protectie spate si ansamblul de ventilatie sunt produse complet din materiale 100% ecologice. Doar bara va conduce la o economie anuala de 1600 tone combustibil in procesul de productie.

Noul 208 reinnoieste experienta la condus, o cheie a originilor marcii Peugeot:

Datorita volanului compact care ofera o noua ergonomie, soferul experimenteaza o cu totul noua dinamica in timpul condusului

Datorita unor noi nivele ale confortului si tinutei de drum, rezultatul experientei istorice a marcii referitor la suspensie si beneficiile dimensiunilor reduse si al masei mici a masinii

„Noul bord contribuie enorm la senzatiile la condus. Cand intri in interiorul lui 208, vrei imediat sa conduci si sa beneficiezi de calitate.” Gaetan Demoulin, Manager Performanta Vehicul

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (2)

scris de carmenflorin

Peugeot ramane cea mai de incredere marca frantuzeasca.

scris de sims

arata bine

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.8192 :: 22.2MB