Fostul campion mondial Petter Solberg conduce detasat Raliul Greciei la finele unei prime zile pe care a dominat-o practic de la un capat la altul. Norvegianul are un avans de peste 50 de secunde in fata ocupantului locului secund, francezul Sebastien Loeb, si are sanse mari sa obtina prima victorie de etapa din ultimii sase ani de zile.
Solberg a facut cariera pentru echipa Subaru, alaturi de care a concurat intre 2000 si 2008, cucerind titlul suprem in 2003, dar acum alearga pe o masina Citroen proprie, nemaifacand parte dintr-o echipa de uzina. In aceste conditii, norvegianul nu a mai stralucit de multa vreme intr-o etapa de raliuri, prima zi din Grecia fiind cu adevarat surprinzatoare.
Nordicul ajuns la 36 de ani este urmat in clasamentul de etapa de multiplul campion mondial Sebastien Loeb, la 51,6 secunde, foarte aproape de acesta fiind Mikko Hirvonen si Sebastien Ogier. Al cincilea dupa cele sase probe speciale de vineri din Grecia este chiar fratele norvegianului, Henning Solberg, in timp ce Jari-Matti Latvala, unul dintre protagonistii campionatului in curs, este doar al optulea, acesta pierzand foarte mult timp in proba speciala cu numarul sase din cauza unei probleme la diferential.
Raliul Greciei, a sapta etapa a sezonului 2011 din WRC, va continua sambata cu sapte probe speciale, urmand a se incheia duminica, atunci cand se vor mai disputa alte cinci probe speciale.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!