No SSO cookie

Peste 6 milioane de metri cubi de componente exportate de Dacia in 7 ani

voteaza
(5/ 1)
Peste 6 milioane de metri cubi de componente exportate de Dacia in 7 ani
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
5.0

Direcţia Logistică Centrală Dacia, situată pe platforma industrială de la Mioveni, asigură atât expediţia componentelor de vehicule, către uzine ale Alianţei Renault-Nissan în lume,  cât şi pe cea a vehiculelor finite pe teritoriul României şi la export, către reţeaua comercială.

 
 

Direcţia Logistică Centrală Dacia, situată pe platforma industrială de la Mioveni, asigură atât expediţia componentelor de vehicule, către uzine ale Alianţei Renault-Nissan în lume,  cât şi pe cea a vehiculelor finite pe teritoriul României şi la export, către reţeaua comercială.

În ultimii şapte ani, Dacia a expediat, prin Direcţia Logistică, peste 6 milioane m³ de piese, care au contribuit la asamblarea a 2,5 milioane vehicule în uzine ale alianţei Renault-Nissan în lume. În prezent, Direcţia Logistică Dacia expediază piese către 13 uzine care fabrică autoturisme sub sigla Dacia, Renault, Nissan sau Mahindra&Mahindra, incluzând-o şi pe cea din România, de la Mioveni.

Cum sunt expediate componentele unei maşini?

Direcţia Logistică Dacia gestionează peste 6.570 de piese unice necesare fabricării vehiculelor în diverse versiuni, pentru modelele Dacia, Renault şi Nissan. Aceste piese sunt aprovizionate de la 492 de furnizori, din care 87 sunt localizaţi în România, iar 405 se află în afara ţării. Componentele vehiculelor sunt transportate în camioane pe cale rutieră şi în containere pe cale feroviară şi maritimă. La nivelul anului trecut, Direcţia Logistică Dacia a expediat 1.200.474 m³ de piese, echivalentul a 619.405 vehicule.

În plus faţă de activitatea de expediere piese, Direcţia Logistică Centrală Dacia asigură legătura între cele două uzine instalate la Mioveni (Uzina Vehicule şi Uzina Mecanica şi Şasiuri) şi Direcţia Comercială: livrarea de vehicule şi piese de schimb către reţeaua comercială din România şi din alte ţări.

Cum ajunge maşina la client?
După ce ies de pe banda de montaj, vehiculele sunt instalate în parcurile de stocare de la Mioveni. Aici sunt parcurse mai multe etape de pregătire pentru livrare şi sunt întocmite documentele de expediţie. Apoi, în funcţie de destinaţie, vehiculele sunt transportate pe cale rutieră, feroviară şi maritimă. Aproximativ 190 de salariaţi ai Direcţiei Logistice Dacia colaborează pentru expedierea vehiculelor către cei 79 de concesionari din România şi cele 71 de destinaţii la export. În anul 2011 au fost expediate 329.812 maşini, dintre care 299.222 la export. Maşinile au fost transportate în 28.563 camioane şi 565 de trenuri. Capacitatea de încărcare a unui camion este între 6 şi 10 vehicule, iar a unui tren între 200 şi 300, în funcţie de tipul de vehicul şi de ţara de destinaţie. Cea mai îndepărtată destinaţie este Noua Caledonie, pentru care transportul durează 45 de zile.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Mercedes-Benz C 200 Coupe

    Mercedes-Benz C 200 Coupe

    Atletic și sportiv, design-ul plin de viață și rafinat al modelului C Coupe face o impresie foarte bună pe șosea și întruchipează luxul modern

  • Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio a trecut prin mai multe modificări estetice de-a lungul timpului, acum fiind un model supermini șic, dar rafinat. Ca orice autoturism din acest segment este un model practic, suficient de mare pentru patru adulți și cu o capacitate de încărcare potrivită pentru o sesiune săptămânală de cumpărături.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.4675 :: 18.68MB