No SSO cookie

Peste 6 milioane de metri cubi de componente exportate de Dacia in 7 ani

voteaza
(5/ 1)
Peste 6 milioane de metri cubi de componente exportate de Dacia in 7 ani
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
5.0

Direcţia Logistică Centrală Dacia, situată pe platforma industrială de la Mioveni, asigură atât expediţia componentelor de vehicule, către uzine ale Alianţei Renault-Nissan în lume,  cât şi pe cea a vehiculelor finite pe teritoriul României şi la export, către reţeaua comercială.

 
 

Direcţia Logistică Centrală Dacia, situată pe platforma industrială de la Mioveni, asigură atât expediţia componentelor de vehicule, către uzine ale Alianţei Renault-Nissan în lume,  cât şi pe cea a vehiculelor finite pe teritoriul României şi la export, către reţeaua comercială.

În ultimii şapte ani, Dacia a expediat, prin Direcţia Logistică, peste 6 milioane m³ de piese, care au contribuit la asamblarea a 2,5 milioane vehicule în uzine ale alianţei Renault-Nissan în lume. În prezent, Direcţia Logistică Dacia expediază piese către 13 uzine care fabrică autoturisme sub sigla Dacia, Renault, Nissan sau Mahindra&Mahindra, incluzând-o şi pe cea din România, de la Mioveni.

Cum sunt expediate componentele unei maşini?

Direcţia Logistică Dacia gestionează peste 6.570 de piese unice necesare fabricării vehiculelor în diverse versiuni, pentru modelele Dacia, Renault şi Nissan. Aceste piese sunt aprovizionate de la 492 de furnizori, din care 87 sunt localizaţi în România, iar 405 se află în afara ţării. Componentele vehiculelor sunt transportate în camioane pe cale rutieră şi în containere pe cale feroviară şi maritimă. La nivelul anului trecut, Direcţia Logistică Dacia a expediat 1.200.474 m³ de piese, echivalentul a 619.405 vehicule.

În plus faţă de activitatea de expediere piese, Direcţia Logistică Centrală Dacia asigură legătura între cele două uzine instalate la Mioveni (Uzina Vehicule şi Uzina Mecanica şi Şasiuri) şi Direcţia Comercială: livrarea de vehicule şi piese de schimb către reţeaua comercială din România şi din alte ţări.

Cum ajunge maşina la client?
După ce ies de pe banda de montaj, vehiculele sunt instalate în parcurile de stocare de la Mioveni. Aici sunt parcurse mai multe etape de pregătire pentru livrare şi sunt întocmite documentele de expediţie. Apoi, în funcţie de destinaţie, vehiculele sunt transportate pe cale rutieră, feroviară şi maritimă. Aproximativ 190 de salariaţi ai Direcţiei Logistice Dacia colaborează pentru expedierea vehiculelor către cei 79 de concesionari din România şi cele 71 de destinaţii la export. În anul 2011 au fost expediate 329.812 maşini, dintre care 299.222 la export. Maşinile au fost transportate în 28.563 camioane şi 565 de trenuri. Capacitatea de încărcare a unui camion este între 6 şi 10 vehicule, iar a unui tren între 200 şi 300, în funcţie de tipul de vehicul şi de ţara de destinaţie. Cea mai îndepărtată destinaţie este Noua Caledonie, pentru care transportul durează 45 de zile.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Corsa 1.0 TURBO ECOTEC MT6

    Opel Corsa 1.0 TURBO ECOTEC MT6

    Oferind un raport calitate-preț excelent, Opel Corsa este un model practic și accesibil, cu un interior plăcut și cu o poziție dominantă pe lista scurtă a viitorilor cumpărători care aleg segmentul B.

  • Renault Megane GT TCe 205 AT7

    Renault Megane GT TCe 205 AT7

    Un motor turbo pe benzină cu 205 CP, cutie de viteze în 7 trepte și dublu ambreiaj, padele și Launch Control, interior expresiv și sportiv cu tapițerie Alcantara și scaune sport, sistem de direcție pentru roțile din spate pentru a reduce subvirarea, alături de un preț de pornire de 22.100 Euro inclusiv TVA, pot fi secretele succesului în această nișă tot mai competitivă a hot hatch-urilor.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
5.5147 :: 17.87MB