No SSO cookie

Patru versiuni de motor posibile pentru noul BMW M3

voteaza
(0/ 0)
Patru versiuni de motor posibile pentru noul BMW M3
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Potrivit unor informatii neoficiale publicate de m3post.com, BMW trebuie sa aleaga pentru viitoarea generatie M3, ce va fi lansata in 2013, una dintre doar patru versiuni posibile de motorizare. 

 
 

Prima posibilitate ar fi montarea unui TwinPower bi-turbo pe propulsorul V8 de 4 litri (S65) al actualei generatii. Avantajul ar fi ca astfel ar fi adaugata o putere respectabila si un cuplu impresionant la actuala configuratie, in paralel cu pastrarea consumului de combustibil la un nivel acceptabil.

A doua varianta ar fi N55 sau N54, motorul de 3 litri cu sase cilindri in linie pe care BMW il poate configura fie pentru o singura turbina (N55), fie pentru doua (N54), cu tehnologie TwinPower pentru a oferi mai multe versiuni de putere. Configuratia ar trebui desigur modificata, pentru a furniza cel putin 420 CP. Aceasta varianta are ca avantaj principal costul, motorul fiind deja oferit pentru alte modele BMW.

Cea mai “nebuna” varianta ar fi ca bavarezii sa “inghesuie” sub capota unitatea V8 de 4,4 litri ce va fi oferita pentru viitoarele generatii M5 si M6. Puterea motorului ar putea fi cu usurinta redusa pentru M3, insa aceasta versiune nu este foarte atragatoare din cel putin doua motive. In primul rand, consumul de combustibil este foarte ridicat (in contra-opinie cu ce promoveaza acum BMW) si, in plus, acest motor nu ar putea fi montat si pe Z4 (bavarezii vor sa reduca o parte din costuri oferind acelasi motor pentru cele doua modele).

In sfarsit, ultima varianta ar fi - cei ce au pe perete un poster cu M3 pot sa nu mai citeasca “blasfemia” ce urmeaza - montarea unui motor V6 bazat pe unitatea S63. Ei bine, se pare ca aceasta versiune este chiar favorita celor de la BMW, desi nu se stie si cate turbine urmeaza a fi montate pe acest motor.

Care credeti ca este cea mai plauzibila versiune?

 

Cuvinte cheie:
BMW | M3 | M5 | M6 |
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Corsa 1.0 TURBO ECOTEC MT6

    Opel Corsa 1.0 TURBO ECOTEC MT6

    Oferind un raport calitate-preț excelent, Opel Corsa este un model practic și accesibil, cu un interior plăcut și cu o poziție dominantă pe lista scurtă a viitorilor cumpărători care aleg segmentul B.

  • Renault Megane GT TCe 205 AT7

    Renault Megane GT TCe 205 AT7

    Un motor turbo pe benzină cu 205 CP, cutie de viteze în 7 trepte și dublu ambreiaj, padele și Launch Control, interior expresiv și sportiv cu tapițerie Alcantara și scaune sport, sistem de direcție pentru roțile din spate pentru a reduce subvirarea, alături de un preț de pornire de 22.100 Euro inclusiv TVA, pot fi secretele succesului în această nișă tot mai competitivă a hot hatch-urilor.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2158 :: 17.86MB