No SSO cookie

Parteneriatul Renault-Nissan - Daimler aduce economii de 4 miliarde euro

voteaza
(0/ 0)
Parteneriatul Renault-Nissan - Daimler aduce economii de 4 miliarde euro
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Carlos Ghosn si Deiter Zetsche, sefii celor doua grupuri auto Renault-Nissan si Daimler, au anuntat economii de 4 miliarde de euro ca urmare a parteneriatului incheiat in cele doua companii.

 
 

Presedintii Renault si Daimler, Carlos Ghosn si Deiter Zetsche, au spus ca se asteapta la economii de patru miliarde euro in primii cinci ani de derulare a parteneriatului incheiat miercuri, care vizeaza reducerea costurilor tehnologice, consemneaza Newsin.


"Colaborarea cu Daimler are o valoare actuala de cel putin 2 miliarde euro atat in ce priveste reducerea costurilor, cat si oportunitatile de venituri in urmatorii cinci ani", a spus presedintele grupului Renault-Nissan, Carlos Ghosn. La randul sau, seful Daimler, Dieter Zetsche, a raspuns ca valoarea colaborarii in ce priveste grupul german este similara celei mentionate de Carlos Ghosn.


Constructorul auto francez Renault, cel japonez Nissan si Daimler din Germania vor forma un parteneriat ce va presupune tranzactii de capital si schimburi de expertiza pentru dezvoltarea de autoturisme. In cadrul acordului, alianta Renault-Nissan va prelua o participatie de 3,1% in cadrul Daimler, fiecarui grup revenindu-i cate 1,55%, in timp ce Daimler va prelua o participatie de 3,1% in cadrul Renault si o participatie de 3,1% in cadrul Nissan.

Renault-Nissan si Daimler au fost de acord sa colaboreze pentru dezvoltarea de autoturisme mici si motoare. Acordul mai presupune o colaborare in divizia de autovehicule comerciale de talie mica.

Robert Gherghe

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

  • Mazda 6 G192 AT6 Revolution Top

    Mazda 6 G192 AT6 Revolution Top

    Întregul comportament dinamic este bazat pe agilitate, stabilitate și precizie, oferind senzația plăcută de confort

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1740 :: 17.87MB