Grupul BMW si gigantul francez PSA au anuntat astazi extinderea parteneriatului de colaborare prin includerea dezvoltarii componentelor pentru modelele hibride destinate vehiculelor cu tractiune pe fata.
“Componentele vor fi folosite pentru modelele cu tractiune pe fata cu trenuri de rulare electrificate”, anunta BMW intr-un comunicat de presa. Dezvoltarea si producerea componentelelor pentru hibrizi in comun va aduce economii semnificative ambelor parti. “Aceasta cooperare va aduce la o structura de costuri competitiva in domeniul electric. Mai mult, reprezinta un pas important pe drumul dezvoltarii sustenabile ”, a declarat Norbert Reithofer, CEO BMW.
“Suntem bucurosi sa extindem cooperarea noastra bazata pe relatiile stranse intre cele doua companii. Combinand cunostintele noastre in domenul tehnologiilor hibride am creat deja un avantaj fata de concurenta”, a declarat Philippe Varin, CEO Peugeot Citroen. Cele doua parti, BMW si Peugeot Citroen, nu au dat detalii despre implicatiile financiare ale acestui proiect.
Robert Gherghe
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!