No SSO cookie

Paris 2010: Abarth 500C esseesse si Punto Evo esseesse

voteaza
(0/ 0)
Paris 2010: Abarth 500C esseesse si Punto Evo esseesse
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Preview la Salonul Auto Paris 2010: Abarth va lansa 500C esseesse de 160 CP, si Punto Evo esseesse de 180 CP.

 
 
Abarth isi extinde oferta si va lansa la Salonul Auto Paris 2010 doua noi kituri de tuning "esseesse" destinate noului Abarth 500c (Cabrio) si Abarth Punto Evo. Si in timp ce firma de tuning, a celor de la Fiat, tine in secret detaliile pachetelor "esseesse", compania-mama a dat publiciatii date despre acestea.

Cu ajutorul acestui kit, cabrioletul 500 cu sigla scorpionului, atinge o putere de 160 CP, dintr-un motor de 1,4 litri turbo, si un cuplu motor maxim de 230 Nm, fata de standardul de 140 CP si 203 Nm.
Acceleratia 0-100 kmh, scade de la 8,1 secunde, la 7,5 secunde, in timp ce viteza maxima urca de la 205 km/h, la 209 km/h.

Punto Evo vine si el cu performante imbunatatite, astfel, de la 165 CP si 250 Nm, ajunge la 180 CP si 270 Nm, disponibili la 300 rpm. Din aceste date, rezulta si acceleratia, care e redusa de la 7,9 secunde, la 7,5 secunde (0-100 km/h), in timp ce viteza maxima urca la 216 km/h.


Pachetul "esseesse" include si un set de jante din aliaj, de 17 inci, cu cinci spite in forma de diamant finisat, in contrast cu restul jantei, care este complet neagra, pentru Abarth 500 c, si jante de 18 inci, cu un design special in culoarea titaniumului, pentru Punto Evo.


Mai multe detalii va vom oferi odata cu lansarea modelelor la Paris Motor Show 2010.


Corvin (Cristian Szilvassy)

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.4938 :: 17.87MB