Inainte de a continua prezentarea acestui top subiectiv, sa nu uitati ca el a fost realizat strict pe criterii de eleganta iar o parte dintre aceste masini au si ele avantajele lor legate de pret, consum sau fiabilitate chiar daca aspectul lor nu e unul deloc atragator.
Trabant (1975) – este masina care a “daruit” comunismului un renume negativ. Propulsat de un motor - sau mai degraba de un generator de poluare - aceasta masina a fost construita din materiale reciclate inclusiv lemn si bumbac. Pe langa aspect, masinii ii lipseau dotarile de baza cum ar fi stopurile de frana.
AMC Gremlin (1970) – conceputa de designer-ul auto de la American Motors, Richard Teague, care a avut meritul de a gandi multe masini de succes dar si cateva dezamagiri. Acest model face parte din ultima categorie. Producatorii de la AMC se bateau pe atunci de la egal la egal cu Ford si se pare ca au construit acest automobil pentru a economisi bani si timp. Rezultatul? Una dintre cele mai ciudat proportionate masini din istorie si una dintre cele mai greu de condus, fapt datorat motorului greu de sase cilindri si a lipsei suspensiilor de calitate.
Reliant Regal (1953) – un simbol al excentricitatii englezesti, acest automobil putea fi condus si cu permis de motocicleta din cauza ca era foarte mic si usor. Aspectul sau comic l-a facut pe Rowan Atkinson sa o foloseasca in popularul serial Mr. Bean.
Triumph TR7 (1975) – se numara printre ultimele modele vandute de compania americana inainte ca ea sa-si inchida definitiv portile in 1984. Formele masinii sunt ascutite si neatragatoare iar consumul de carburant era unul absurd de ridicat.
Zundapp Janus (1958) – produsa de firma de motociclete populare la vremea aceea in Germania, acest model isi merita locul in clasament. Pe langa aspect, viteza de deplasare nu depasea 60 de km/h.
Autor: Emanuel Abdrudan
In final, noi cei de pe Masini.ro va invitam sa participati la concursul initiat de media-content.ro, puteti castiga un iPhone sau un iPad. CLICK pentru a merge pe pagina concursului.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
scris de carmenflorin 12 December 2011 12:52
daca si trabantul este frumos...... ,,no comment''
scris de ovyy 30 November 2011 17:25
Trabant are un renume si nu pot spune ca este o masina urata.
scris de sims 30 November 2011 14:12
intr-adevar o masina urata rau
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!