No SSO cookie

Panoul masinilor neatragatoare

voteaza
(0/ 0)
Panoul masinilor neatragatoare
Noutati-auto · · 3 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Frumusetea unor masini i-a determinat pe multi pasionati sa-si "vanda sufletul" doar pentru o scurta plimbare cu ele. Istoria auto insa consemneaza si productia unor masini care nu s-au bucurat de un asemenea privilegii.

 
 

Inainte de a continua prezentarea acestui top subiectiv, sa nu uitati ca el a fost realizat strict pe criterii de eleganta iar o parte dintre aceste masini au si ele avantajele lor legate de pret, consum sau fiabilitate chiar daca aspectul lor nu e unul deloc atragator.

Trabant (1975) – este masina care a “daruit” comunismului un renume negativ. Propulsat de un motor - sau mai degraba de un generator de poluare - aceasta masina a fost construita din materiale reciclate inclusiv lemn si bumbac. Pe langa aspect, masinii ii lipseau dotarile de baza cum ar fi stopurile de frana.

AMC Gremlin (1970) – conceputa de designer-ul auto de la American Motors, Richard Teague, care a avut meritul de a gandi multe masini de succes dar si cateva dezamagiri. Acest model face parte din ultima categorie. Producatorii de la AMC se bateau pe atunci de la egal la egal cu Ford si se pare ca au construit acest automobil pentru a economisi bani si timp. Rezultatul? Una dintre cele mai ciudat proportionate masini din istorie si una dintre cele mai greu de condus, fapt datorat motorului greu de sase cilindri si a lipsei suspensiilor de calitate.

Reliant Regal (1953) – un simbol al excentricitatii englezesti, acest automobil putea fi condus si cu permis de motocicleta din cauza ca era foarte mic si usor. Aspectul sau comic l-a facut pe Rowan Atkinson sa o foloseasca in popularul serial Mr. Bean.

Triumph TR7 (1975) – se numara printre ultimele modele vandute de compania americana inainte ca ea sa-si inchida definitiv portile in 1984. Formele masinii sunt ascutite si neatragatoare iar consumul de carburant era unul absurd de ridicat.

Zundapp Janus (1958) – produsa de firma de motociclete populare la vremea aceea in Germania, acest model isi merita locul in clasament. Pe langa aspect, viteza de deplasare nu depasea 60 de km/h.

Autor: Emanuel Abdrudan
In final, noi cei de pe Masini.ro va invitam sa participati la concursul initiat de media-content.ro, puteti castiga un iPhone sau un iPad. CLICK pentru a merge pe pagina concursului.


 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (3)

scris de carmenflorin

daca si trabantul este frumos...... ,,no comment''

scris de ovyy

Trabant are un renume si nu pot spune ca este o masina urata.

scris de sims

intr-adevar o masina urata rau

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2315 :: 17.86MB