Lexus IS-F Circuit Club Sport este dezvoltat in colaborare cu inginerii de la Toyota Racing Department si inspirat de conceptul lansat la Salonul Auto de la Tokyo 2010.
IS-F a primit un nou spoiler fata, difuzor spate si capota, toate realizate din fibra de carbon pentru reducerea greutatii. Pentru a imbunatati forta de apasare, japonezii au instalat un eleron mare pe spate. IS-F este echipat cu jante usoare forjate din aluminiu, dar este disponibil si un set de jante de magneziu pentru doritori. Pachetul vine, de asemenea, cu un kit de amortizoare de performanta, care ofera doua setari diferite care regleaza independent compresia.
Toyota Racing Development a instalat, de asemenea, un nou diferential cu alunecare limitata si kit de franare. Motorul versiunii modernizate Lexus IS-F nu a fost optimizat. Lexus IS-F este propulsat de un motor V8 de 5.0 litri care ofera 423 cai putere si 505 Nm de cuplu. Puterea este transferata catre rotile din spate printr-o transmisie automata cu opt trepte.
Standardul IS-F este capabil sa accelereze de la 0 la 100 km/h in 4,7 secunde, iar viteza maxima, limitata electronic, este de 270 km/h.
Nu au fost dezvaluite detalii despre performanta Lexus IS-F Circuit Club Sport si nici pretul la care va fi comercializat pachetul.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
scris de ovyy 3 December 2011 15:45
Din pacate nu poate fi vazut in detaliu interiorul: bordul ...scaunele.
scris de bogdan7817 3 December 2011 00:21
pana la urma majoritatea vor umbla la limitatorul electronic de viteza
scris de ovyy 29 November 2011 20:17
Imi place cum arata, este o masina cu tenta sport, daca privim ce imbunatiri are.
scris de carmenflorin 28 November 2011 15:57
o masina buna , dar atat pot spune , in rest nu ma atrage
scris de ovyy 28 November 2011 12:32
Cu aceste modele nu faci mari vanzari pe piata, cred ca mai mult este vorba de reclama si de punerea in valoare a departamentelor de proiectare.
scris de sandu59 28 November 2011 11:41
super! cine vrea sa reziste pe piata, nu doarme
scris de sims 28 November 2011 11:38
turbata culoare
scris de ovyy 28 November 2011 11:28
Pachetul estetic ii da un alt look, iar la motor este ok, de la 0 la 100 km/h in 4,7 sec.
scris de Trianca 28 November 2011 11:21
O noua masina de curse!Exclusiv pentru profesionisti!!
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!