No SSO cookie

P4/5 Competizione primeste 800 de anvelope pentru o cursa!

voteaza
(0/ 0)
P4/5 Competizione primeste 800 de anvelope pentru o cursa!
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

P4/5 Competizione vine la Cursa de 24 de Ore de la Nurburgring cu 800 de anvelope, gratie sponsorului Pirelli.

 
 

O gramada de masini au devenit celebre, chiar daca au utilizat un singur rand de pneuri lin timpul unei curse. Spre exemplu, o intreaga echipa de Formula 1 foloseste intr-o singura cursa, aproximativ 140 de anvelope, ceea ce inseamna 35 de seturi, chiar daca vorbim despre Pirelli.


Bolidul lui Jim Glickenhaus, construit pe platfoma Ferrari F430 GT2, cu o putere de 470 CP, este pregatit sa ia cu asalt Cursa de 24 de Ore de la Nurburgring. P4/5 Competizione va lua parte in cadrul noii create clase EXP1, iar pentrU aceasta cursa, sponsorul masinii, Pirelli, va aduce nu mai putin de 800 de anvelope!


Pirelli va folosI aceasta oportunitate pentru a testa, intr-un ritm infernal, seturi de anvelope pentru vreme extrem de calduroasa, pentru noapte, pentru suprafete ude, semi-slick si orice altceva va mai puteti imagina.

In timp ce P4/5 Competizione s-a dovedit deja a fi o masina de nadejde, care a rezistat cu succes testelor, se pare ca de aceasta data va fi supusa unui alt fel de test de anduranta, caci nu cele 24 de ore reprezinta o problema, ci desele opriri la boxe la care va fi supus pentru ca Pirelli sa-si poata testa diferitele tipuri de cauciuc.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.3118 :: 22.19MB