No SSO cookie

Orice constructie din Bucuresti ar putea fi conditionata de parcare

voteaza
(0/ 0)
Orice constructie din Bucuresti ar putea fi conditionata de parcare
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Primaria Capitalei vrea sa conditioneze eliberarea autorizatiilor de constructie pentru locuinte sau cladiri de birouri de amenajarea unui anume numar de locuri de parcare corespunzator suprafetei desfasurate a imobilului, potrivit unei initiative municipale.

 
 
Proiectul - care va fi discutat, joi, in sedinta Consiliului General al Municipiului Bucuresti - mai prevede sanctiuni drastice pentru cei care vor construi imobile si nu vor realiza si parcarile aferente: 10.000 de euro pentru fiecare loc de parcare neconstruit. Din banii incasati din amenzi, municipalitatea intentioneaza sa construiasca parcari publice, potrivit aceluiasi proiect. Proiectul de hotarâre conditioneaza practic eliberarea autorizatiei de constructie de realizarea unui anumit numar de locuri de parcare, indiferent daca solicitantul este persoana fizica sau firma si indiferent de destinatia finala a imobilului - cladire de locuit sau birouri. Normele privind asigurarea numarului minim de locuri de parcare vor sta la baza elaborarii, avizarii si aprobarii documentatiilor pentru realizarea cladirilor si amenajarilor private propuse pe teritoriul Capitalei, potrivit proiectului. Astfel, blocurile sau vilele ar trebui sa includa obligatoriu parcaje, garaje individuale sau colective, realizate in interiorul constructiilor. De exemplu, potrivit proiectului, o unitate locativa cu suprafata construita desfasurata bruta de maximum o suta de metri patrati trebuie sa aiba cel putin un loc de parcare. Sunt exceptate de la aceasta prevedere casele construite pe un teren care permite si amenajarea unei curti. Cladirile de birouri - indiferent de categoria de confort - sau complexele comerciale si sportive trebuie sa asigure cel putin un loc de parcare pentru fiecare 50 de metri patrati ai suprafetei desfasurate construite. In schimb, pentru complexele comerciale destinate comertului si alimentatiei publice trebuie asigurat cel putin un loc de parcare pentru fiecare 20 de metri patrati ai suprafetei desfasurate construite. Proiectul mai prevede ca locurile de parcare sa fie realizate in interiorul constructiilor, in procent de 90 la suta, diferenta reprezentand procentul maxim posibil de amplasat la sol, atunci cand conditiile stabilite prin documentatiile de urbanism permit acest lucru. In cazul constructiilor cu destinatia de productie sau depozitare, trei sferturi din totalul locurilor de parcare va fi amenajat in interiorul imobilului, iar diferenta in afara. Orice incalcare a autorizatiei de construire in privinta locurilor de parcare este sanctionata cu amenda de 10.000 de euro, pentru "fiecare loc de parcare nerealizat in parcela proprie", potrivit proiectului.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Nissan Qashqai 1,5 dCi Acenta MT6

    Nissan Qashqai 1,5 dCi Acenta MT6

    Poziția înaltă la volan combinată cu un aspect exterior elegant și un rafinament mult îmbunătățit față de generația anterioară contribuie la o bună percepție din partea publicului, astfel încât nici concurența destul de agresivă nu poate veni să destabilizeze poziția fruntașă pe care o are în segmentul său

  • Renault Megane IV dCi 130 MT6

    Renault Megane IV dCi 130 MT6

    Pentru a câștiga o bună parte din vânzările segmentului compact, cei de la Renault au dezvoltat un model complet nou și sofisticat, cu un exterior frumos și un interior high-tech, totul completat de numeroasele sisteme de siguranță

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
2.8170 :: 22.18MB