No SSO cookie

Oreca este echipa detinatoare a modelului Peugeot 908 HDi LMP1

voteaza
(0/ 0)
Oreca este echipa detinatoare a modelului Peugeot 908 HDi LMP1
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Echipa de curse Oreca a obtinut primul Peugeot 908 HDi privat pentru sezonul 2010.

 
 
In ultimii trei ani, Peugeot a fost considerat cel mai rapid prototip participant la cursele Le Mans din lume, chiar daca nu intotdeauna a fost si cel mai fiabil. Motorul diesel care echipeaza 908 HDi a castigat numeroase pole- positions si curse, reusind in cele din urma sa castige mult ravnitul trofeu de la Cursa de 24 de Ore de la Le Mans, anul acesta. In tot acest timp, masinile au fost proprietatea echipei de uzina Peugeot Sport Team.

Mai multe echipe private si-au manifestat dorinta de a alerga pe modelul 908 in 2010, insa Peugeot a decis ca echipa Oreca sa fie prima care va sparge gheata.

Oreca are peste 20 de ani de experienta in cursele auto si a concurat in campionatele GT, Touring si curse de prototipuri. In tot acest timp a inregistrat mai multe victorii pe circuitul de la Le Mans. Oreca a alergat si cu acel Dodge Viper care a castigat la clasa GT2 la sfarsitul anilor '90, iar anul acesta a alergat pe un Audi R8 LMS.
Oreca, echipa lui Hugues de Chaunac va avea anul acesta o versiune imbunatatita Peugeot 908, atat pentru Le Mans Series, cat si pentru Cursa de 24 de Ore.
Nici Team Oreca, nici producatorul Peugeot nu au anuntat daca vor provoca echipa Audi la cursa de debut Le Mans Intercontinental Cup.

Corvin (Cristian Szilvassy)

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2016 :: 17.87MB