No SSO cookie

Opel România spera sa vânda cel putin 500 de unitati ale noului model Opel Astra

voteaza
(0/ 0)
Opel România spera sa vânda cel putin 500 de unitati ale noului model Opel Astra
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Începând de vineri 15 mai, noul Opel Astra, ultima maşină din seria compact creată de specialiştii germani de la Adam Opel AG va fi disponibilă şi pe piaţa românească, speranţele de vânzări fiind estimate la minim 500 de unităţi, a declarat în exclusivitate pentru www.masini.ro, Cristian Oltean, director de marcheting al reprezentanţei din România.

 
 
[poza1s]"Nu putem avansa o cifră exactă asupra cererilor pe piaţa românească, însă avem deja un feed-back pozitiv referitor la noul Astra, mai ales că înainte de lansare s-au acumulat deja circa 250 de comenzi pentru acest model", ne-a precizat Oltean. Design-ul revoluţionar şi dinamica condusului sunt caracteristicile distinctive care scot în evidenţă noul Opel Astra. A treia generaţie a celui mai bine vândut model Opel va introduce în acest segment sistemul IDSPlus cu suspensii adaptive în timp real (Continuous Damping Control), sistem care anterior era destinat numai maşinilor de lux şi [poza2s]super sport. Printre alte inovaţii tehnice putem menţiona sistemul de faruri adaptive în funcţie de direcţia de mers (Adaptive Forward Lighting) – o altă noutate în segment – noile sisteme audio şi o gamă largă de motorizări ECOTEC (de la 80 cp până la 200 cp) ce includ noile motorizări TWINPORT pe benzină şi turbo-diesel common rail. Pasagerii noului Astra cu 5-uşi au mult mai mult spaţiu comparativ cu modelul precedent, iar volumul portbagajului de 380 l îl face leader în clasa sa. "Noul Astra simbolizează dinamica şi calitatea mărcii [poza3s]Opel mai mult decât orice alt model anterior. Astra oferă de asemenea o tehnologie avansată care satisface nevoile clienţilor la preţuri rezonabile. Sunt convins de faptul că Astra va reprezenta un etalon în clasa compactă", a spus domnul Carl-Peter Forster - Preşedinte al Consiliului de Administraţie şi Director General Opel. După varianta cu 5-uşi, Opel va lansa şi o variantă station wagon cu ampatament mărit şi o variantă sportivă cu 3-uşi. Noul Astra, cu aspectul său dinamic şi incitant, se diferenţiază de competiţie [poza4s]şi trimite un semnal clar în segmentul compact. Măsurând 4.25 m în lungime, 1.75 m în lăţime şi 1.46 m în înălţime, cu un ampatament de 2.61 m lungime, dimensiunile noii Astra sunt printre cele mai generoase din clasa sa. Este cu aproximativ 35 mm mai înaltă, 44 mm mai lată şi 139 mm mai lungă decât modelul anterior. Noul Astra va fi disponibil cu cinci motorizări pe benzină şi trei turbo-diesel, cu o capacitate de la 1.4 la 2.0 litri şi putere de la 59 la 147 kw (80-200 cp). Noul Astra poate atinge o viteză maximă de peste 230 km/h şi are nevoie de mai puţin de opt secunde pentru a accelera de la 0 [poza5s]la 100 km/h. Toate motoarele sunt ECOTEC cu patru cilindri, cu patru valve pe cilindru şi se încadrează în limitele de emisie impuse de Euro 4 care nu vor fi obligatorii decât din 2006. Motoarele pe benzină TWINPORT şi cele turbo-diesel common rail sunt ,,pro-mediu” mulţumită consumului redus de combustibil. De exemplu, consumul combinat de combustibil al noului motor TWINPORT 1.4 66kW (90 cp) este de numai 6.3 l/100 km, în timp ce motorul 1.7 CDTI diesel de 59 kW (80 cp) are un consum chiar mai mic de numai 4.9 l/100 km. În mod special trebuie amintite noile motoare turbo de 2.0 litri pe benzină cu o putere de 125 kW (170 cp), noul motor „power diesel” 1.9 CDTI de 110 kW (150 cp) cu filtru de particule opţional şi în top, motorul turbo de 2.0 litri pe benzină de 200 cp. Aceste trei motorizări sunt dotate standard cu transmisie manuală cu şase viteze. În plus, Opel oferă pentru Astra o cutie manuală cu cinci viteze, o cutie automată şi o versiune mult mai nouă a transmisiei manuale automate "Easytronic". "Easytronic" are acum ca dotare standard un mod de conducere sportiv şi HSA (Hill Start Assist), care împiedică maşina să alunece în spate atunci când se află pe o pantă. Sistemul HSA este disponibil şi pentru modelele cu transmisie manuală.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1897 :: 17.82MB