No SSO cookie

Opel nu si-a revenit înca

voteaza
(0/ 0)
Opel nu si-a revenit înca
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Adam Opel, divizia germană a celui mai mare producător auto mondial, General Motors, a raportat că rezultatele sale financiare din anul 2003 sunt în continuare în pierdere, deficitul atins fiind de 384 milioane de euro (476.4 milioane dolari), determinat în parte de vânzări relativ slabe pe o piaţă în descreştere.

 
 
[poza1s]Opel, care în ultimii trei ani încearcă o redresare a situaţiei profitului, se confruntă cu probleme legate de diferenţele de curs euro - dolar, cu o reducere a profitului din cauza reducerilor mari la iferite modele precum şi cu costuri mari pentru consolidarea reţelelor de distribuţie la nivel european. Toate aceste motive au dus la o majorare a deficitului financiar al companiei, care a crescut cu aproape 160 de milioane de euro, faţă de cele 227 milioane euro pierdute în 2002. Speranţele Opel pentru anul în curs îndică o revenire a operaţiunilor financiare şi chiar obţinerea unui mic profit. [poza2s]Opel se bazează pe buna prmire a noii generaţii de Opel Astra, model concurent noului Volkswagen golf care se va lansa în martie. Reprezentanţii opel mizează chiar pe vânzări care să depăşească 300.000 de unităţi în acest an, în ce priveşte gama Astra. Pe de altă parte, Opel, care este principala filială a General Motors Europe, a redus săptămâna de muncă de la 35 la 30 de ore pentru un număr de 5.500 de muncitori, în speranţa că va acoperi o parte a pierderilor şi va reuşi să mai vândă din stocuri. [poza3s]Cu toate acestea, Opel nu este singurul producător care se confruntă cu pierderi, chiar şi principalii săi concurenţi, Volkswagen şi Ford Europe anunţă o reducere substanţială a câştigurilor. VW spune că se aşteaptă la o înjumătăţire a profitului operaţional, în vreme ce Ford va avea probabil un deficit, după ce a suferit pierderi importante anul trecut. Majoritatea experţilor în piaţa auto anticipează că vânzările vor scădea la nivel european, cu circa 2%, raportat la anul 2003, în codiţiile în care anul trecut, piaţa s-a redus cu alte 1,3 procente.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1706 :: 17.82MB