No SSO cookie

Opel Astra a obtinut cinci stele la testele Euro NCAP

voteaza
(0/ 0)
Opel Astra a obtinut cinci stele la testele Euro NCAP
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Noua variantă a bestsellerului Astra a fost cotat cel mai sigur sedan din clasa compactă. Recunoaşterea conceptului de siguranţă a noului Opel Astra: la conferinţa de presă ce a avut loc astăzi la Praga, organizaţia pentru protecţia consumatorului Euro NCAP (European New Car Assessment Program) a acordat modelului Astra cel mai mare rating, de cinci stele la testele de impact frontal şi lateral.

 
 
[poza1s]Euro NCAP a clasificat noul Astra ca cel mai sigur sedan din clasa compactă (small family cars), cu un total de 34 puncte. Cabrioletul Saab 9-3 a primit de asemenea cinci stele. Noul Opel Tigra TwinTop a avut şi el un rezultat excelent, el fiind cotat cu patru stele. Carl-Peter Forster, preşedintele GME: ,,Suntem foarte mulţumiţi de această recunoaştere a angajamentului GM către siguranţă. Totuşi, rezultatele noastre bune la testele de deformare reprezintă doar o parte din munca intensă de dezvoltare depusă în domeniul siguranţei. [poza2s]Prevenirea accidentelor, prin conceptul de şasiu avansat precum IDSPlus sau inovaţii precum Sistemul de faruri adaptive (AFL), este la fel de importantă pentru noi. Cercetările noastre în ceea ce priveşte siguranţa pasivă se concentrează pe cea mai bună protecţie posibilă a pasagerilor în cazul oricărui tip de accident”. Astra cu cinci uşi testată de Euro NCAP este un exemplu tipic al filozofiei Opel de siguranţă. Pachetul de siguranţă extensiv va fi de asemenea valabil şi pentru Astra Caravan. Echipamentul de siguranţă include sistemul de protecţie SAFETEC ce presupune dotări active şi pasive de siguranţă cum ar fi o caroserie rigidă cu zone de deformare controlată, şasiul IDS cu ESPPlus, sistemul de [poza3s]control al tracţiunii TCPlus, sistemul de control al frânării în curbe (CBC – Cornering Braking Control) şi sistemul ABS cu asistenţă la frânare. Alte elemente suplimentare ale sistemului SAFETEC sunt airbag-urile frontale si laterale pentru şofer şi pasagerul din dreapta, centurile de siguranţă cu prindere în trei puncte pentru toate scaunele, sistemul de decuplare a pedalei în caz de impact (PRS – Pedal Release System) şi coloana de direcţie ajustabilă pe înălţime şi adâncime. Airbag-urile cortină pentru scaunele din faţă şi din spate, tetierele active pentru scaunele din faţă, pregătirea pentru montarea scaunului[poza4s] pentru copii ISOFIX completează sistemul de protecţie SAFETEC. Semnale vizuale şi acustice avertizează pasagerii scaunelor din faţă să cupleze centura de siguranţă. Euro NCAP realizează trei teste de impact diferite. Un impact frontal de 64 km/h cu o barieră deformabilă ce are rolul de a simula un alt autovehicul; un impact lateral cu o barieră deformabilă la o viteză de 50 km/h şi un impact lateral la o viteză de 29 km/h cu un stâlp. Folosind manechine special create pentru asemenea teste, sunt masurate forţele potenţiale care acţionează asupra şoferului (şi pasagerul scaunului din dreapta, în cazul unui impact frontal). Partenerii Euro NCAP sunt Comisia Europeană, ministerele de transport din Germania, Olanda şi Marea Britanie şi clubul automobilistic german ADAC.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1454 :: 17.77MB