No SSO cookie

Opel Astra a castigat Volanul de Aur

voteaza
(0/ 0)
Opel Astra a castigat Volanul de Aur
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Noul Opel Astra a castigat premiul Volanul de Aur la categoria modele compacte.

 
 

Specialistii auto europeni au acordat modelului Opel Astra primul sau trofeu important seara trecuta la Berlin, acesta castigand premiul Goldene Lenkrad (Volanul de Aur) pentru clasa compacta. Acesta este cel mai prestigios premiu acordat de revistele Auto Bild ale Grupului Axel Springer.

In cadrul competitiei din acest an au votat cititori din 26 de tari europene, reprezentand in total peste 40 de milioane de persoane. Noul Opel Astra a castigat la o distanta considerabila, obtinand calificative maxime la urmatoarele categorii: motorizari, consum de energie, sasiu, franare, directie si sisteme de asistare a soferului relevante din punct de vedere al sigurantei. Pilotii de sporturi cu motor si expertii tehnici au clasat modelul Astra pe locul intai. Pilotii de curse au acordat modelului Astra sapte puncte din opt posibile. Expertii tehnici au acordat autovehiculului compact cinci puncte din opt posibile.

Astra merge pe urmele modelului Opel Insignia, devenind de asemenea un autovehicul castigator. Suntem extrem de incantati de primirea acestui premiu chiar inainte ca cea de-a zecea generatie de autovehicule compacte sa isi faca aparitia in saloanele auto,” a declarat Carl-Peter Forster, presedintele Consiliului de Supraveghere al Opel.

Noul model Astra cu 5 usi, lansat la inceputul acestui an in cadrul Salonului Auto IAA de la Frankfurt, aduce in clasa compacta propria interpretare a limbajului de design premiat al marcii, ce sustine imbinarea maiestriei sculpturale cu precizia germana, impreuna cu o multitudine de inovatii tehnice ce au fost introduse pentru prima data la modelul Insignia.

Competitia Volanul de Aur este organizata in doua etape. in prima runda, cititorii europeni si-au votat autovehiculele preferate, selectand 46 de autovehicule in cadrul a sase categorii (clasa mica, compacta, mijlocie superioara, de lux, supersport si furgoane). in continuare, un juriu format din 50 de experti, inclusiv tehnicieni, piloti de curse, editori sefi si celebritati au testat si au evaluat autovehiculele concurente in ceea ce priveste confortul, dinamica si calitatea.

Robert Gherghe
 

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

  • Mazda 6 G192 AT6 Revolution Top

    Mazda 6 G192 AT6 Revolution Top

    Întregul comportament dinamic este bazat pe agilitate, stabilitate și precizie, oferind senzația plăcută de confort

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1815 :: 17.86MB