No SSO cookie

Opel Antara va fi disponibil cu tractiune fata

voteaza
(0/ 0)
Opel Antara va fi disponibil cu tractiune fata
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Opel va oferi o versiune cu tractiune fata a modelului Antara...

 
 
Pentru a face modelul Antara mai atractiv, Opel a scazut preturile cu 2000 de euro pentru versiunea curenta. Aceasta versiune mai ieftina insa nu mai are tractiune integrala ci doar tractiune fata. Opel pretinde ca Antara e pentru familiile active care cauta la o masina mult spatiu si scaune inalte si comfortabile, preferand sa se uite catre modele de tipul SUV si crossover. Insa aici Opel a cam dat-o in bara. De ce ar vrea cineva cu un stil de viata activ sa isi cumpere un crossover care nu are tractiune integrala? Pentru cei ce nu isi permit sa dea atatia bani pot opta pe o mini furgoneta cu tractiune fata pentru a avea parte de spatiu mai mult. Cea mai ieftina versiune cu tractiune fata a Opel Antara costa 25.970 euro in Germania si vine echipata cu un motor de 2.4 litri pe benzina. Nu e tocmai asa ieftin pe cat s-ar fi crezut! Versiunea cu echipare cu motor diesel de 2.0 litri ce dezvolta 127 CP costa 27.880 euro. Cine isi doreste o versiune cu tractiune integrala trebuie sa plateasca 30.000 euro. Sa fim sinceri! Diferenta de pret e practic inexistenta si daca cineva se gandeste sa isi cumpere Antara, nu are nici un motiv pentru care ar alege versiunea cu tractiune fata.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2919 :: 22.19MB