No SSO cookie

Opel aduce modificari majore la motorizarile modelelor sale

voteaza
(0/ 0)
Opel aduce modificari majore la motorizarile modelelor sale
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Opel anunta o serie de imbunatiri semnificative din punctul de vedere al motorizarilor pentru gama de modele vanduta in 2011. Germanii vor implementa tehnologia Start/Stop si tractiunea 4x4 pe Insignia.

 
 

Inginerii Opel au adus pentru gama de modele ale anului 2011o serie de imbunatatiri semnificative in materie de consum de carburant si emisii de CO2. A fost introdusa tehnologia Start/Stop, iar gama Insignia combina acum propulsia diesel cu sistemul de tractiune integrala adaptiva de la Opel.

Corsa: acum cu tehnologie Start/Stop si motoare de top mai eficiente OPC

Tehnologia Start/Stop este disponibila optional pentru Corsa 1.3 CDTI de 55 kW/75 cp, de asemenea pentru Corsa Van, o premiera in segmentul furgoanelor. in loc sa functioneze la ralanti la un semafor sau o trecere de cale ferata, motorul se va opri automat cand soferul actioneaza treapta neutra si elibereaza pedala de ambreiaj. Cand semaforul trece la culoarea verde, soferii apasa pur si simplu pedala de ambreiaj pentru a reporni motorul, schimba in treapta intai si demareaza. Eliminand functionarea la ralanti, motorul emite mai putine gaze de sera si genereaza mai putin zgomot.

Varful de gama, atragatorul Corsa OPC, obtine performante uluitoare cu motorul sau turbo cu cilindree de 1,6 litri si putere de 141 kW/192 cp, prezentand o impresionanta reducere a consumului de carburant de 0,6 l/100 km, echivalenta cu o diminuare cu 9,5 procente a emisiilor de CO2. Aceasta unitate super-eficienta catapulteaza Corsa OPC de la zero la 100 km/h in doar 7,2 secunde.

Cea mai recenta gama Corsa cuprinde o serie revitalizata de sisteme de propulsie cu un consum de carburant si emisii de CO2 reduse cu pana la 13 procente – precum si o putere mai mare in majoritatea situatiilor de utilizare. Pe langa sporirea eficientei motorului, inginerii Opel au oferit gamei Corsa si o reproiectare completa a sasiului, efectuand modificari la arcuri, amortizoare, bare antiruliu si puntea spate, menite sa imbunatateasca nivelul de confort la rulare, fara a face compromisuri in ceea ce priveste agilitatea si placerea de a conduce. O noua calibrare a servodirectiei electrice (EPS), un software actualizat, precum si utilizarea unui nou material pentru mecanismul de directie asigura, de asemenea, un control mai bun si reactii imbunatatite ale sistemului de directie.

Meriva: gama extinsa de motoare diesel

Noul campion al flexibilitatii de la Opel, a doua generatie a modelului Meriva, este acum disponibil cu trei noi motoare diesel, prezentand o oferta completa de opt sisteme de propulsie puternice. Drept urmare, clientii beneficiaza de cea mai buna gama de motorizari din aceasta clasa, ce cuprinde cinci motoare diesel si trei motoare pe benzina, cu puteri de la 55 kW/75 cp la 103 kW/140 cp. 

Noua varianta 1.3 CDTI ecoFLEX combina o putere sporita cu 21 de procente (70 kW/95 cp) cu emisii reduse cu 11,2 procente (119 g/km CO2) fata de predecesorul sau (55 kW/75 cp). Alte noutati sunt cele doua versiuni mai puternice ale motorului 1.7 CDTI disponibile cu transmisia manuala cu 6  trepte de viteza si dezvoltand puteri de 81 kW/110 cp si 96 kW/130 cp, cu un cuplu de pana la 300 Nm si un consum mediu combinat de 5,2 litri la 100 km.

Astra hatchback: o gama mai mare de sisteme de propulsie

Completand noua familie Astra, versiunea station wagon, Astra Sports Tourer, va fi dezvaluita la Mondial de l’Automobile din Paris (2 – 17 octombrie). Aceasta va fi lansata pe piata la sfarsitul anului. La fel ca in cazul modelului Astra hatchback, gama de motoare pe benzina este extinsa prin introducerea variantei de 88 kW/120 cp a motorului turbo cu cilindree de 1,4 litri, impreuna cu o transmisie manuala cu sase trepte de viteza. Acesta consuma doar 5,9 l la 100 km (si are emisii de CO2 de 138 g/km) si este oferit in plus fata de versiunea de 103 kW/140 cp, care este acum disponibila si cu transmisia automata cu sase trepte de viteza.

O reglare mai fina efectuata de inginerii Opel specializati in sisteme de propulsie a avut drept rezultat si o reducere cu patru procente a consumului combinat si a emisiilor de CO2 atat pentru versiunea de 81 kW/110 cp cat si pentru cea de 92 kW/125 cp ale motorului 1.7 CDTI, valorile respective ajungand la 4,5 l/100 km si 119 g/km CO2. De asemenea, Astra poate acum beneficia pentru prima data de combinatia dintre suspensia adaptiva mecatronica FlexRide de la Opel si sasiul Sport mai coborat si mai  rigid.

Gama Insignia: plus de economie, rafinament si stil

Modelele ecoFLEX Insignia – care includ versiunile sedan, hatchback si Sports Tourer station wagon – au suferit o serie de imbunatatiri tehnice care au avut drept rezultat o reducere de cinci procente a consumului in ciclul combinat si a emisiilor de CO2. Cu motorul 2.0 CDTI care dezvolta 96 kW/130 cp sau 118 kW/160 cp, cele mai recente variante Opel Insignia ecoFLEX sedan consuma acum doar 4,9 l de carburant la 100 km, avand emisii de CO2 de 129 g/km. Pentru Sports Tourer, noile valori sunt de 5,1 litri si respectiv 134 g/km. in multe tari europene, aceste modele le permit clientilor persoane fizice precum si proprietarilor de parcuri auto sa-si maximizeze beneficiile referitoare la taxele auto. In plus, toate motoarele diesel disponibile pentru Insignia au beneficiat de imbunatatiri care au redus zgomotul mecanic si cel produs de procesul de combustie, contribuind la un rafinament mai mare la rulare si scaderea nivelului de vibratii in habitaclu. Pentru a incuraja o conducere economica, indicatorul de schimbare intr-o treapta superioara de viteza amplasat pe panoul de instrumente este acum dotare standard in combinatie cu toate transmisiile manuale.
 

Cererea puternica pentru sistemul de tractiune integrala adaptiva in dotarea modelului Insignia a incurajat in prezent Opel sa combine pentru prima data tractiunea integrala cu propulsia diesel. Inteligentul sistem poate fi combinat cu motorul 2.0 CDTI de 118 kW/160 cp, oferind soferilor Insignia toate beneficiile in materie de stabilitate, tractiune si manevrabilitate asigurate de Adaptive 4x4, precum si caracteristicile de conducere economica, tipice pentru un diesel.
 

Designerii de interior Opel mentin, de asemenea, imaginea modelului Insignia contemporana si in tendinte. Interiorul modelelor Sport si Cosmo este acum disponibil cu tapiterie premium de piele „Indian Summer”, intr-o culoare calda, asemanatoare coniacului. Aceasta constituie o puternica declaratie de moda, cu o perceptie a calitatii subliniata de cusaturile distinctive de pe scaune, insertiile din scaune, volan si schimbatorul de viteze. „Taisul” emblematic Insignia este prezent si in cusaturile scaunelor si in covoare. Pentru un aspect sportiv, noul Sport Edition Pack de la Opel cuprinde un interior jet black pentru variantele Sport si Cosmo. Acesta adopta pachetele de interior si exterior OPC Line ce constau dintr-un volan sport si un schimbator de viteze imbracate in piele, pedale din aluminiu si o captuseala de culoare neagra pentru habitaclu. Exteriorul se caracterizeaza prin bare de protectie mai joase in fata si spate, praguri laterale mai late si jante de aliaj de 19 sau 20 de inch.

Gama de autovehicule comerciale usoare Opel: un model pentru orice nevoie

Modelul Opel Vivaro imbunatatit prezinta noi puncte de atractie, care includ o gama de motoare diesel eficiente, mai economice si un post de conducere reproiectat, in timp ce oferta pentru infotainment cuprinde acum patru sisteme noi. Versiunile motorului 2.0 CDTI, ce dezvolta o putere de 66 kW/90 cp si 84 kW/114 cp sunt disponibile acum cu un filtru de particule diesel (DPF). Consumul redus de carburant al celor doua motoare 2.0 CDTI cu tehnologie DPF asigura un potential pentru economii suplimentare in materie de costuri de functionare. in functie de model si versiune, consumul combinat se situeaza intre 7,5 si 7,8 l/100 km. Varianta Combi ecoFLEX este la fel de puternica, avand un consum optimizat de doar 7,4 l/100 km.

Noul Opel Movano, lansat recent, se distinge prin tehnologii inovatoare si o functionalitate si o economie uimitoare. Gama extinsa de tipuri de caroserie disponibila cu modelul din 2011 include si autovehicule cu conversii speciale. Gama ampla demonstreaza in mod impresionant extraordinara versatilitate si flexibilitate ale modelului Movano.

Robert Gherghe

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1878 :: 22.13MB