No SSO cookie

Opel ADAM: masina mica, investitii mari

voteaza
(5/ 1)
Opel ADAM: masina mica, investitii mari
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
5.0

Fabrica Adam Opel AG este adăpostită de idilica vale Hörsel, ce a primit acest nume după râul care o traversează şi, în prezent, este plină de experţi în producţie care pregătesc începerea producţiei modelului Opel ADAM.

 
 
  • Fabrica din Eisenach, regiunea Turingia, se pregăteşte pentru începerea producţiei
  • Varietatea posibilităţilor de personalizare reprezintă o provocare pentru experţii în producţie
  • Singurul autovehicul din segment fabricat în Germania

Fie că este vorba de culori, niveluri de echipare sau detalii de design interior – niciun alt autovehicul din acest segment nu dispune de o gamă atât de largă de posibilităţi de personalizare. Pentru clienţi, acest lucru reprezintă un adevărat motiv de bucurie, însă pentru experţii în producţie este o provocare majoră. Cu toate acestea, angajaţii de la uzina Eisenach sunt nerăbdători să ducă la bun sfârşit această sarcină. „Prin intermediul acestui autovehicul avem posibilitatea de a demonstra publicului de ce suntem în stare. Clienţii vor fi surprinşi de gradul de personalizare disponibil pentru autovehiculul nostru stilat şi urban în momentul în care va ajunge în reprezentanţe la începutul anului viitor”, a declarat directorul uzinei, Stefan Fesser.

Alături de cei 1600 de angajaţi foarte bine pregătiţi pe care îi coordonează, Fesser a lucrat timp de peste un an la un plan de lansare detaliat. Şi a făcut acest lucru în timp ce modelul de succes Corsa încă ieşea de pe linia de asamblare. De fapt, milioane de autovehicule au părăsit deja porţile fabricii. Opel a investit 190 de milioane de euro pentru pregătirea unităţii pentru producţia modelului ADAM, construind clădiri noi, precum şi instalaţii de producţie ultra-moderne.

Opel ADAM – dedicat Germaniei

În sectorul auto, este extrem de neobişnuit ca un autovehicul din acest segment să fie fabricat în Germania. Opel este singurul producător auto care a luat această decizie datorită  istoricului fabricii. „Modelul ADAM atrage după sine provocări complexe de producţie şi logistică pe care ni le asumăm cu plăcere. Dorim să subliniem faptul că da, în Germania se poate fabrica un autovehicul de acest tip,” declară Stefan Fesser.

Datorită flexibilităţii fabricii din Eisenach, clienţii se vor bucura de posibilităţi de personalizare aproape nelimitate. Pot alege dintr-o gamă variată de culori pentru exterior, în combinaţie cu 3 culori diferite pentru acoperiş. În plus, pot opta pentru diferite culori pentru interior, ornamente şi diverse capitonaje ale plafonului - inclusiv un plafon iluminat cu o reţea de LED-uri asemănătoare unor steluţe.

Mark Adams, Vicepreşedinte Opel Design, explică: „Niciun alt autovehicul din acest segment nu poate fi personalizat la un asemenea nivel precum Opel ADAM, deoarece noi oferim combinaţii realmente nelimitate de vopsele pentru caroserie/culori interioare, materiale textile, ornamente şi kituri. Este puţin probabil ca clienţii noştri să mai vadă un alt autovehicul ca al lor.”

Sistem infotainment complet nou – sisteme Android şi Apple iOS integrate

În plus, modelul ADAM este echipat cu tehnologii premium, care se regăsesc de obicei doar în segmente superioare, inclusiv un nou sistem infotainment, care permite integrarea în autovehicul a smartphone-urilor (Android şi Apple iOS) şi utilizarea aplicaţiilor bazate pe internet.

Ultimele finisaje pentru unităţile de producţie

Experţii în producţie se folosesc de zilele oficiale de pauză care au început în acestă săptămână pentru a implementa ultimele finisaje în ceea ce priveşte transformarea pentru ADAM. Acesta va fi construit pe aceeaşi linie de asamblare ca şi modelul Corsa. Producţia unor autovehicule diferite pe o singură linie de asamblare necesită un nivel ridicat de concentrare. Au fost asamblate deja primele autovehicule de testare. Prototipurile, cu modelul lor tip tablă de şah alb-negru, au fost zărite deja în Eisenach pe parcursul ultimelor săptămâni şi au făcut senzaţie.

O nouă clădire de producţie, un nou robot de vopsit şi instalaţii de sudură

La baza conceptului de extindere a fabricii se află clădirea de producţie E100. Pe o suprafaţă de 22.000 m2 se sudează şi se montează componente ale caroseriei şi ale şasiului. Au fost prevăzute noi instalaţii de sudură.

Noua uzină de producţie are acces direct la calea ferată pentru livrarea pieselor. În plus, există 7 staţii de andocare în partea din spate şi o staţie laterală pentru camioane. Noul centru de asamblare este conectat la punctul de construcţie a caroseriei, precum şi la linia de asamblare finală.  Şi atelierul de vopsitorie a trebuit să fie pregătit pentru modelul ADAM. Linia a fost prevăzută cu un robot de vopsire ultra-modern, care asigură cea mai bună şi mai eficientă aplicare a vopselei pe toate tipurile de caroserie.

Noul Opel ADAM va putea fi comandat după premiera sa mondială în cadrul Salonului Auto de la Paris (29 septembrie – 14 octombrie 2012).  Primele autovehicule vor fi disponibile în reprezentanţe începând cu luna ianuarie 2013.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Suzuki SX4 1.0 Passion AllGrip

    Suzuki SX4 1.0 Passion AllGrip

    Suzuki S-Cross este o maşină foarte bună pentru oricine, nu doar pentru familişti sau pentru cei care preferă să ştie că pot evada oricând din cotidian pe un drum care nu a beneficiat vreodată de asfalt.

  • Nissan Qashqai 1,5 dCi Acenta MT6

    Nissan Qashqai 1,5 dCi Acenta MT6

    Poziția înaltă la volan combinată cu un aspect exterior elegant și un rafinament mult îmbunătățit față de generația anterioară contribuie la o bună percepție din partea publicului, astfel încât nici concurența destul de agresivă nu poate veni să destabilizeze poziția fruntașă pe care o are în segmentul său

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.6706 :: 17.89MB