No SSO cookie

Opel ADAM îmbină moda şi tehnologia la debutul pe piaţa italiană

voteaza
(5/ 1)
Opel ADAM îmbină moda şi tehnologia la debutul pe piaţa italiană
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
5.0

Opel a sărbătorit lansarea pe piaţa italiană a modelului ADAM în cadrul Salonului Auto de la Bologna (5-9 decembrie 2012), la standul dedicat acestui autovehicul de oraş nou şi elegant, campion în materie de personalizare.

 
 

Standul ocupă o poziţie centrală reflectând importanţa pieţei italiene pentru noul autovehicul de oraş elegant, de dimensiuni mici.

Aspectul modern, îndrăzneţ şi colorat al modelului ADAM, împreună cu potenţialul său de personalizare aproape nelimitat, asigură unicitatea fiecărui autovehicul ADAM. La salon sunt prezentate nouă versiuni ADAM: fiecare dintre acestea este complet diferită de celelalte, datorită combinaţiei unice între interior, elemente de decor şi culori pentru caroserie. Acest fapt subliniază încă o dată potenţialul de personalizare uriaş al modelului ADAM. ADAM combină designul modern şi noul sistem infotainment IntelliLink de la Opel, ce îi permite posesorului să integreze smartphone-ul în autovehicul, transformând modelul în cel mai bine conectat autovehicul de mici dimensiuni. Dimensiunile compacte fac modelul ADAM deosebit de atractiv pentru piaţa italiană, acesta fiind proiectat special pentru tineri sau pentru cei cu sufletul tânăr.

Prin lansarea ADAM în Italia, Opel îşi consolidează portofoliul de produse prezente pe această piaţă, dar satisface şi cerinţele clienţilor italieni, ce cumpără din ce în ce mai frecvent modele din segmentele A şi B. Până în prezent, oferta mărcii Opel pentru segmentul A a fost modelul Agila - un autovehicul din categoria minifurgon, flexibil şi funcţional, destinat unui stil de viaţă activ, specific oraşului. Cu o lungime de 3,70 metri, modelul ADAM extinde această gamă printr-o soluţie poziţionată în mijlocul segmentului, acoperind de asemenea piaţa italiană care urmează tendinţele şi care se află în creştere.

Designul inovator al modelului ADAM se îmbină cu calitatea premium şi tehnologiile inovatoare, precum sistemul IntelliLink, asistentul la parcare de ultimă generaţie, asistentul pentru monitorizarea unghiului mort lateral cu alarmă şi servodirecţia cu mod CITY acţionat printr-o simplă apăsare de buton.

Conform experţilor, modernul segment A în care se poziţionează modelul ADAM va continua să crească în următorii câţiva ani. Din 2000, vânzările de autovehicule elegante din segmentul A (cu o lungime de aproximativ 3,70 m) au crescut cu aproximativ 30% şi cele de lux din segmentul B (cu o lungime de aproximativ 4,0 m) cu peste 110%. În 2011, aproape 630.000 de unităţi din aceste modele la modă au fost înmatriculate în Europa, faţă de 450.000 în 2008. Opel şi-a propus să cucerească piaţa autovehiculelor de mici dimensiuni, aflată în creştere, cu ajutorul modelului ADAM. Cererea de autovehicule de dimensiuni mici este deosebit de mare în Italia. Din acest motiv este foarte probabil ca Italia să devină piaţa principală pentru modelul ADAM.

ADAM pe scurt

Mic dar cu lăţime considerabilă, modelul ADAM are aproape 3,70 m lungime şi 1,72 m lăţime (fără oglinzile exterioare). Deşi modelul elegant cu trei uşi este perfect pentru oraş, dinamica sa de conducere, inclusiv şasiul şi direcţia, asigură plăcerea conducerii şi agilitate în orice situaţie. Habitaclul modelului ADAM oferă spaţiu pentru până la patru persoane, pasagerii şi şoferul beneficiind de o atmosferă premium.

De asemenea, modelul ADAM al Opel oferă tehnologii premium specifice segmentelor superioare, precum noul sistem infotainment IntelliLink ce integrează smartphone-ul utilizatorului în autovehicul (cu sistem Android şi Apple iOS). Alte elemente care transformă ADAM într-un autovehicul ideal pentru oraş sunt noua generaţie a sistemului de asistenţă la parcare, care parchează automat autovehiculul, asistentul pentru monitorizarea unghiului mort lateral cu alarmă, precum şi servodirecţia cu un mod CITY acţionat printr-o simplă apăsare de buton.

Un configurator printr-o simplă atingere „Touch and View”

ADAM va ajunge în reprezentanţele auto italiene la începutul anului 2013. În alte state europene, nivelul de interes faţă de noul autovehicul Opel din segmentul A a fost foarte ridicat. Conform ultimelor date, atât clienţii potenţiali, cât şi cei existenţi au încercat aproximativ 80.000 de combinaţii diferite cu ajutorul configuratorului online Opel.

De asemenea, în cadrul Salonului Auto de la Bologna va fi deschis registrul de comenzi pentru ADAM pe piaţa italiană. Datorită tehnologiei „Touch and View” a sistemului de configurare, clienţii îşi vor putea configura propriul autovehicul ADAM. În loc să îşi configureze autovehiculul în faţa unui ecran, clienţii fac acest lucru atingând efectiv autovehiculele prezente la standul amenajat în cadrul Salonului Auto de la Bologna. Astfel, experienţa vizuală oferită de configurator va fi îmbogăţită de experienţa tactilă în timp real.

Configuratorul intră imediat în acţiune atunci când sunt atinse anumite puncte sensibile de pe suprafaţa autovehiculului. Aceste puncte sunt vizibile şi pot fi accesate şi de pe ecranul configuratorului.

ADAM & Glamour

Salonul Auto de la Bologna a găzduit un eveniment special, intitulat „Glamour & ADAM”. Evenimentul a fost conceput pentru a ilustra cele trei universuri de echipare, ADAM GLAM, ADAM SLAM şi ADAM JAM. Standul Opel a fost transformat într-un podium pe care modelele au fost rugate să pozeze, fiind fotografiate în scopul realizării unei prezentări artistice a celor trei stiluri diferite asociate cu cele trei versiuni ale modelului ADAM: ADAM GLAM (elegant), ADAM SLAM (sportiv) şi JAM (original). Vizitatorii au avut ocazia să se fotografieze alături de modele, conform gusturilor în materie de stil ale fiecăruia dintre ei. O selecţie de fotografii va fi postată pe pagina web ADAM & Glamour.

Cea de-a 37-a ediţie a Salonului Auto de la Bologna, inclusă în acest an în calendarul OICA (Organizaţia Internaţională a Constructorilor de Automobile), are loc în locaţia Bologna Fiere şi se va încheia pe 9 decembrie. Accesul presei şi al reprezentanţilor industriei auto se va face pe 4 decembrie. Accesul publicului va fi permis pe 5 decembrie. În cadrul salonului auto organizat anul trecut au fost înregistraţi peste 856.000 de vizitatori – mai mult cu şapte la sută faţă de 2010.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1833 :: 17.79MB