Sebastien Ogier s-a impus pentru prima data in cariera pe teren propriu, in Raliul Frantei, si s-a apropiat la doar trei puncte de Sebastien Loeb in clasamentul general al pilotilor. Finlandezul Mikko Hirvonen este la egalitate cu Ogier, ceea ce inseamna ca ultimele doua etape ale actualului sezon de WRC vor aduce o lupta pasionanta in trei pentru titlul mondial.
Ogier a profitat in Alsacia de abandonul campionului mondial en-titre Sebastien Loeb, dar victoria nu s-a conturat deloc facil. Si asta pentru ca spaniolul Dani Sordo, pilotul echipei Mini, debutanta in acest sezon in WRC, a evoluat extraordinar si a fost foarte aproape de a-i fura victoria pe final lui Ogier.
Locul trei i-a revenit norvegianului Petter Solberg, cel care a parut ca poate chiar mai mult, dar a comis doua erori de pilotaj care l-au costat pana la urma scump. Mikko Hirvonen, pilotul echipei Ford, a obtinut un loc patru servit pe tava de coechipierul sau, Jari-Matti Latvala, acesta primind intentionat pe finalul raliului o penalizare de doua minute.
Latvala s-a impus totusi in Power Stage-ul de la finele raliului francez, proba in care a fost urmat de Dani Sordo si Sebastien Ogier. Asa cum spuneam si mai devreme, titlul mondial se va disputa intre trei piloti in ultimele doua etape ale sezonului, care vor avea loc intre 20 si 23 octombrie, in Spania, si intre 10 si 13 noiembrie, in Tara Galilor.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!