Francezul Sebastien Ogier, pilot WRC pentru Citroen, a declarat ca se va supune unor eventuale ordine de echipa in ultimele etape ale sezonului 2011 si ca este la dispozitia team-ului sau pentru a-l ajuta pe acesta sa cucereasca titlurile importante puse in joc in acest an.
Ogier a fost deja ''victima'' unor ordine de echipa in Raliul Australiei, atunci cand i s-a cerut sa-i cedeze o pozitie in clasamentul general lui Sebastien Loeb, dar si sa incetineasca in Power Stage-ul de la finele raliului. Tanarului francez se pare ca nu i-a picat foarte bine aceasta situatie, el fiind de parere in acel moment ca mai putea ataca titlul mondial al pilotilor.
Sebastien Ogier s-a impacat insa cu situatia de la Citroen si spune acum ca este pregatit sa faca orice trebuie pentru a-si ajuta echipa. In ceea ce priveste Raliul Frantei, pe care Ogier si l-a adjudecat sezonul trecut, tanarul francez este prudent si spune ca '' trebuie sa avem grija''.
Atitudinea atenta a pilotului Citroen se leaga de incidentele care l-au facut atat pe el, cat si pe Sebastien Loeb sa piarda multe pozitii si puncte foarte pretioase in Raliul Australiei. Cu toate acestea insa, Ogier a admis ca el si Loeb sunt principalii favoriti la victorie si ca va incerca sa se tina cat mai aproape de coechipierul sau si sa-l ajute pe acesta sa se impuna.
Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.
Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!