No SSO cookie

Ogier a preluat conducerea in Germania

voteaza
(0/ 0)
Ogier a preluat conducerea in Germania
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Sebastien Ogier conduce Raliul Germaniei dupa doua zile, profitand de o problema tehnica a coechipierului si conationalului sau, Sebastien Loeb.

 
 

Tanarul francez Sebastien Ogier conduce Raliul Germaniei dupa doua zile si este foarte aproape de o victorie nesperata pe asfaltul nemtesc. Ogier are un avans de peste un minut si zece secunde fata de Sebastien Loeb, iar daca nu se va intampla ceva neobisnuit in ultimele cinci probe speciale de duminica acesta se va impune si va reveni in lupta pentru titlul mondial.

Ogier a inceput ziua de sambata la sapte secunde distanta de Loeb, dar a fost anuntat de inginerii Citroen ca trebuie sa-si mentina pozitia pentru a asigura o dubla echipei franceze. Cu toate acestea, soarta nu a fost de partea lui Loeb, cel care a suferit o avarie la unul din pneuri in chiar ultima proba speciala de sambata.

'' Bineinteles ca nu pot sa fiu fericit atunci cand coechipierul meu are o problema. '' a declarat Ogier. Cu toate acestea, francezul a adaugat ca '' e un lucru bun ca exista dreptate in sport'', referindu-se la ordinele de echipa Citroen.

In spatele celor doi francezi de la Citroen se claseaza in mod surprinzator Dani Sordo, cel care este aproape de a aduce primul podium pentru Mini in WRC, in vreme ce finlandezul Mikko Hirvonen se claseaza doar pe patru si risca sa iasa din lupta pentru titlul mondial.

Kris Meeke, al doilea pilot Mini, este pe locul cinci la finele primelor doua zile, in vreme ce Petter Solberg este al saselea, la mai putin de zece secunde de Meeke. Finlandezul Kimi Raikkonen este pe sapte, fiind la unul din cele mai bune raliuri ale sale din acest an, in vreme ce Henning Solberg este al optulea.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1535 :: 17.78MB