No SSO cookie

OFICIAL: Porsche 911 GT3 RS

voteaza
(0/ 0)
OFICIAL: Porsche 911 GT3 RS
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Noul 911 GT3 RS reprezintă a cincea generație a modelului sportiv ultra-performant și se poziționează imediat sub sportivele de cursă puriste

 
 

Reușind un tur complet pe cunoscutul circuit Nürburgring în numai 7 minute și 20 de secunde, 911 GT3 RS este chiar mai rapid decât Porsche Carrera GT, modelul care a reușit un tur complet în 7 minute și 29 de secunde, oferind totodată utilitate zilnică, această caracteristică tipică sportivelor Porsche de serie.

Mașina dispune de un motor de șase cilindri fără supra-alimentare cu injecție directă care dezvoltă 500 CP. Șasiul și aerodinamica au fost reproiectate special pentru performanță optimă pe circuitele de curse. Design-ul din materiale ușoare se remarcă printr-un acoperiș cu elemente din magneziu și prin plasticul armat cu fibră de carbon (CFRP) utilizat pentru capotă, aripile frontale, clapetă spate și aripă spate.

2016-porsche-911-gt3-rs-interior


Modelul accelerează de la 0 la 100 de km/h în 3,3 secunde și de la 0 la 200 de km/h în 10,9 secunde. Valoarea NEDC a consumului mixt este de 12,7l/100 de km. În plus, funcții precum decuplarea ambreiajului „pe liber” – similară cuplării ambreiajului cu transmisie manuală convențională – și limitarea vitezei prin butonul Pit Speed au fost personalizate pentru motorsport. Pe de o parte, acestea oferă pilotului mai multă libertate ca dinamică de drum și, pe de altă parte, oferă mai multă siguranță pe pistele de circuit.

2016-porsche-911-gt3-rs-parked


Noul 911 GT3 RS este emblematic în ceea ce privește design-ul ușor. Acoperișul este construit din elemente din magneziu iar aripile frontale, capota frontală și capote motorului sunt proiectate din fibră de carbon, iar alte elemente ușoare sunt construite din materiale alternative. Astfel, modelul RS, cu o greutate de 1.420 de kg, are aproximativ 10 kg mai puțin decât 911 GT3. În plus, acoperișul cu elemente ușoare scade centrul de greutate al modelului ultra-performant, ameliorând dinamica laterală excelentă. Caroseria provine de la 911 Turbo, acest lucru demonstrând că 911 GT3 RS este un model de cursă, cu dotări aerodinamice specifice RS. Spoilerul frontal, care se apropie foarte mult de șosea și aripa mare spate sunt elemente care contribuie la aspectul robust al modelului.

 

Cuvinte cheie:
911 GT3 | RS |
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2840 :: 17.8MB