Caracterizat prin tractiunea integrala si tehnologia HYbrid 4, Peugeot RXH 508 are un motor de 2.0 litri HD si un motor electric de 28-kw (38 CP).
Acest sistem este identic cu cel găsit în Peugeot 3008 HYbrid4. Combinate, cele doua motoare, diesel si electric, ofera pana la 147 kW (200 CP) şi 450 Nm.
RXH 508 poate functiona doar în modul electric, desi Peugeot nu a prezentat vehiculul in gama "zero-emisii".
Producatorul francez declara ca RXH 508 consumă mai putin de 4,2 litri de motorina la 100 kilometri si emite 109 g/km CO2.
Peugeot RXH 508 va fi prezentat in premeiera mondiala la Salonul Auto International de la Frankfurt, in septembrie si va fi pus in vanzare in primavara anului 2012.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!