No SSO cookie

OFICIAL: Noul BMW Seria 7 G11 / G12

voteaza
(0/ 0)
OFICIAL: Noul BMW Seria 7 G11 / G12
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Prin noul BMW Seria 7, BMW redefineşte experienţa condusului dar şi a călătoriei într-un automobil din segmentul de lux. Tehnologiile de ultimă oră privind designul ultrauşor, sistemul de propulsie, şasiul, sistemele de operare şi control şi conectivitatea inteligentă combină plăcerea de condus emblematică pentru marcă, cu confort şi o experienţă unică la interior, totul într-un sedan de lux care îşi propune să rescrie standardele pieţei

 
 

Predarea ştafetei între generaţiile de la vârful portofoliului de modele BMW face ca brandul să prezinte, încă o dată, o serie de inovaţii în premieră mondială absolută. Chiar dacă modelul este programat să îşi facă debutul mondial pentru sfârşitul acestui an, primii clienţi români şi-au manifestat interesul pentru primele comenzi.

Noul BMW Seria 7 vine cu un pachet bogat de inovaţii precum utilizarea plasticului ranforsat cu fibră de carbon (CFRP) în structura caroseriei, tehnologie inovatoare BMW i, în premieră în acest segment, motoarele din noua generaţie cu cele mai noi tehnologii BMW Group, sistemul hybrid plug-in pentru noul BMW 740e, sistemul de şasiu activ Executive Drive Pro cu reglaje proactive ale trenului de rulare pe baza informaţiilor oferite de o cameră video cu vedere steroscopică şi de sistemul de navigaţie, butonul Driving Experience Control cu mod ADAPTIVE, alături de setările Sport, Comfort şi EcoPro, face reglajele de rulare complet automat în funcţie de situaţie şi stilul de condus, farurile BMW cu laser.

Maximizarea stării de bine pe locurile din spate este susţinută prin Executive Lounge, cu funcţie de rabatare a scaunului pasagerului faţă pentru mai mult loc pentru locurile din spate, cu funcţie de masaj extinsă şi programului Vitality, program asistat de stretching pentru călătoriile lungi, acoperişului din sticlă Sky Lounge Panorama cu iluminare LED, covorul de lumini Welcome la deschiderea uşilor sau suportului de smartphone cu staţie de încărcare prin inducţie. Inovaţiile remarcabile din sistemul de operare şi tehnologia de asistare a conducătorului includ extinderea sistemului iDrive pentru a include un Touch Display şi control al gesturilor BMW, precum şi Touch Command, o tabletă pentru controlul funcţiilor din automobil, noul BMW Head-Up Display, o nouă generaţie cu suprafaţa de proiecţie cu 75% mai mare, avertizare la trafic transversal, asistare a controlului direcţiei şi al benzii, protecţie activă în caz de coliziune laterală, Surround View cu imagine 3D View şi sistem Remote Control Parking, parcare asistată de la distanţă.

p90178496-highres

 

Proporţiile armonioase şi limbajul liniilor şi formelor crează o formă zveltă, puternică şi uşoară, care nu trădează dimensiunile chiar dacă acesta este cel mai lung model construit vreodată de BMW.

Pachetul M Sport, pachetul de design Pure Excellence şi BMW Individual Design Composition vor fi disponibile pentru noul BMW Seria 7 încă de la lansare. Acestea subliniază şi mai mult calităţile dinamice, eleganţa exclusivistă şi ambianţa luxoasă ale automobilului şi demonstrează posibilităţile vaste de personalizare ale automobilului.

Soluţiile BMW EfficientLightweight contribuie la reducerea masei noilor modele BMW Seria 7 cu până la 130 de kilograme faţă de generaţia anterioară. Elementul central este structura Carbon Core a caroseriei sedanului de lux, un produs al transferului tehnologiei din dezvoltarea modelelor BMW i. Noul BMW Seria 7 este primul automobil din segmentul său care combină CFRP produs industrial cu oţel şi aluminiu. Conceptul inteligent al caroseriei utilizează această abordare a materialelor combinate pentru creşterea rezistenţei şi rigidităţii celulei pasagerilor - în acelaşi timp se reduce semnificativ masa automobilului. Aceasta performanţă este cu atât mai remarcabilă cu cât echipamentele opţionale au fost extinse semnificativ, ceea ce a adus un plus de greutate.

Noul BMW Seria 7 este disponibil cu o versiune actualizată a motorului V8 benzină şi cu versiuni cu şase cilindri dispuşi în linie benzină şi diesel, din cea mai nouă generaţie de propulsoare a BMW Group. Toate motoarele sunt combinate standard cu o transmisie Steptronic cu opt trepte, şi aceasta fiind o dezvoltare nouă.

Completarea gamei de modele cu BMW 740e înseamnă apariţia tehnologiei BMW eDrive, introdusă în premieră la automobilele BMW i, în segmentul sedanurilor de lux. Modelul hybrid plug-in, care poartă denumirea BMW 740Le, este propulsat de un motor pe benzină, cu patru cilindri, şi de un electromotor, care împreună generează o putere totală a sistemului de 326 CP. BMW 740e înregistrează un consum mediu mixt de 2,1 l/100 km conform ciclului de testare EU pentru automobile hybrid şi un consum mediu mixt de energie de 12,5 kWh/100 km. Emisiile CO2 sunt de 49 g/km (date provizorii). Configuraţia standard include suspensie pneumatică pe ambele punţi cu reglarea gărzii la sol şi Dynamic Damper Control (control dinamic al amortizoarelor).

O altă premieră care este prezentată cu acest model este Executive Drive Pro cu stabilizare activă a ruliului şi funcţionare proactivă pe baza informaţiilor obţinute de la o cameră cu vedere stereoscopică şi date de la sistemul de navigaţie. Barele stabilizatoare controlate electromecanic reduc ruliul caroseriei în virajele abordate dinamic, iar sistemul de control proactiv al şasiului adaptează reacţiile amortizoarelor la suprafaţa traseului.

p90185612-highres

 

La noul BMW Seria 7, monitorul sistemului de operare iDrive vine în premieră sub forma unui Touch Display. Aceasta înseamnă că clienţii vor putea opera sistemul în maniera intuitivă a dispozitivelor portabile. Sistemul de control clasic, cu controller rotativ, butoane rapide şi butoane favorite este şi acesta disponibil pentru a putea asigura operarea sistemului într-un mod care nu distrage atenţia de la condus.

O completare a funcţionalităţii sistemului iDrive, o altă premieră mondială, este controlului BMW prin gesturi. Mişcări mâinii înregistrate de un senzor 3D amplasat în plafon, în zona oglinzii, şi oferă o modalitate extrem de intuitivă şi uşoară de operare a funcţiilor de infotainment. Gesturile pot fi utilizate pentru o serie de funcţii, inclusiv ajustarea volumului audio şi pentru a accepta sau a respinge apelurile telefonice. De asemenea există opţiunea de a utiliza anumite gesturi pentru funcţii alese individual. O altă noutate este suportul de smartphone integrat în consola centrală, care permite încărcarea prin inducţie, wireless, a telefonului mobil.

Sistemul de încracare wireless permite asigură şi încărcarea cheii cu display BMW Display Key, o altă premieră în segment. Aceasta oferă utilizatorului informaţii despre automobil şi permite operarea unei serii de funcţii de la distanţă.

Modelele BMW 750Li xDrive, BMW 740Li, BMW 730Ld şi BMW 730Ld xDrive comandate cu dotarea opţională Executive Lounge, pentru un nivel de confort exclusiv. Acest pachet de echipare include aer condiţionat automat cu control pe patru zone, scaune de confort, reglabile electric şi cu funcţie de masaj, în spate şi ventilare activă a scaunelor pentru toate locurile, dar şi scaune opţionale Executive Lounge, care permite glisarea scaunului pasagerului faţă pentru a crea mai mult loc pentru locul spate, consolă spate Executive Lounge şi experienţă entertainment pentru locurile din spate cu Touch Command BMW. Acum, funcţia de masaj include programul Vitality, care permite pasagerilor din spate să activeze exerciţii fizice active pentru călătoriile lungi. Sistemul foloseşte senzori de presiune în scaun pentru a detecta mişcările pasagerului şi a-l asista în excerciţiile de stretching. Opţiunea de scaune Executive Lounge sporeşte confortul în spatele scaunelor din faţă prin culisarea acestora înainte cu încă 90 de milimetri, totodată, scaunul faţă al pasagerului are suport integrat pentru picioare în spătar. Pasagerul din spate poate adopta o poziţie extrem de relaxantă datorită spătarului care se poate înclina la un unghi mare, până aproape de o poziţie orizontală.

p90178514-highres

 

Consola spate Executive Lounge dispune de o masă pliabilă, suporturi suplimentare pentru pahare şi sistem Touch Command. Acesta este o tabletă de 7 inch care permite utilizatorului să controleze funcţiile de infotainment şi confort disponibile în partea din spate a habitaclului noului BMW Seria 7 şi poate fi utilizat pentru redarea fişierelor audio şi video externe, ca o consolă de jocuri sau pentru navigare pe internet.

Sistemul Head-Up Display a fost şi acesta îmbunătăţit semnficativ. Acum acesta proiectează informaţii pe o suprafaţă cu 75% mai mare, iar imaginile, culoarea şi detaliile sunt de o calitate mai bună.

Ambianţa exclusivistă din interiorul noului BMW Seria 7 este îmbunătăţită de un design al luminilor ce a fost aranjat cu precizie. Opţiunea de lumini Ambient include acum Covorul de lumini Welcome, care oferă o iluminare atractivă a zonei din jurul uşilor. O altă particularitate unică este pachetul Ambient pentru versiunea cu ampatament lung a noului BMW Seria 7, care inundă compartimentul spate într-o lumină ambientală provenită din sursele de lumină dispuse vertical în montanţii B.

Versiunea cu ampatament lung a noului BMW Seria 7 va fi disponibilă şi cu acoperiş de sticlă Sky Lounge Panorama, care de asemenea este o dotare unicat în segmentul sedanurilor de lux. Lumina emisă de modulele LED montate pe lateral este distribuită uniform pe suprafaţa de sticlă, unde luminează un model imprimat care creează imaginea unui cer înstelat. Pentru acest efect se folosesc în total 15.000 LED-uri.

O altă opţiune ce poate fi comandată pentru accentuarea stării de bine la bordul automobilului este pachetul Ambient Air, care ionizează şi parfumează aerul. În prezent este disponibilă o selecţie de opt arome. Totodată, calitatea remarcabilă a sunetului se datorează nou dezvoltatului sistem de sonorizare surround Bowers & Wilkins Diamond de 1400 W, care a fost reglat special pentru interiorul noului BMW Seria 7.

Noul BMW Seria 7 este primul automobil de serie din lume pe care clienţii îl pot manevra în şi din spaţiul de parcare sau garaj fără să se afle cineva la volan. Prin urmare, opţiunea de parcare de la distanţă permite accesul în locuri de parcare foarte înguste, acolo unde accesul din şi la automobil ar fi altfel deosebit de dificil. Prin utilizarea BMW Display Key conducătorul poate comanda automobilului să parcheze sau să iasă complet automat. Este posibilă doar manevra de acces pe locul de parcare, cu faţa, atunci când automobilul este plasat la mai puţin de 1,5 lungimi de maşină de locul de parcare. De asemenea tot automat automobilul poate părăsi locul de parcare cu spatele, comandat din cheie.

Şi celelalte manevre de parcare sunt posibile tot complet automat, inclusiv manevrele de schimbare a treptei de viteză, direcţie, acceleraţie şi frână. Însă pentru acestea conducătorul auto trebuie să rămână la volan şi să supervizeze opraţiunea.

O altă apariţie nouă în segmentul sedanurilor de lux o reprezintă farurile BMW cu laser, familiare de la BMW i8. Datorită BMW Selective Beam, acestea au efect antiorbire şi pot fi comandate pentru noul BMW Seria 7 ca alternativă la echiparea standard cu faruri LED integrale. Farurile cu laser generează o lumină deosebit de strălucitoare şi albă, oferind şi o rază de 600 de metri pentru faza lungă, dublu faţă de cea a farurilor LED. Acestea sunt activate automat la viteze de peste 70 km/h pe baza informaţiilor oferite de o cameră amplasată în parbriz pentru a nu deranja ceilalţi participanţi la trafic.

p90178474-highres

 

Funcţiile de asistarea a controlului direcţiei şi al benzii, de asistare a schimbării benzii cu protecţie activă în caz de coliziune din lateral, de prevenire a coliziunilor din spate şi de avertizare la trafic transversal au fost adăugate în sistemul Driving Assistant Plus. Totodată, Traffic Jam Assistant (asistare în ambuteiaj), care acum implică un condus semiautomat, poate fi utilizat în premieră şi în afara autostrăzilor, pe orice trip de drum. Iar sistemul Active Cruise Control cu funcţie Stop & Go poate prelua restricţiile de viteză detectate de funcţia Speed Limit Info. La fel, o noutate absolută este şi noua generaţie a sistemului Surround View cu vizualizare 3D. Acest mod simulează o vedere cu camere amplasate în exterior, în jurul automobilului, pentru o mai bună orientare la parcare.

Noul BMW Seria 7 va fi produs, ca şi predecesorii săi, la uzina BMW din Dingolfing.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.9145 :: 17.9MB