No SSO cookie

ANALIZĂ COMPLETĂ: Noul Audi S4

voteaza
(0/ 0)
ANALIZĂ COMPLETĂ: Noul Audi S4
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Modelele de top din gama A4 au fost dezvăluite cu ocazia Salonului Auto de la Frankfurt, eveniment deschis publicului până pe 27 septembrie inclusiv.

 
 

Inima celui mai nou membru din gama S este un motor V6 TFSI de 3 litri, care beneficiază de injecție directă și turboalimentare. Agregatul 3.0 TFSI dezvoltă 354 CP și 500 Nm cuplu motor între 1.300 și 4.500 rotații pe minut. Astfel, motorul turbo V6 TFSI de 3 litri este cu 21 CP și 60 Nm mai puternic decât predecesorul său.

Audi S4 poate accelera de la 0 la 100 km/h în 4,7 secunde, iar limitatorul electronic intervine atunci când acul vitezometrului indică 250 km/h. În ciuda performanțelor îmbunătățite, motorul V6 consumă mai puțin de 7,4 litri/100 km și produce 170 de grame de CO2 per kilometru. Transmisia automată tiptronic cu 8 trepte a fost dezvoltată pentru a schimba rapid rapoartele, cât și pentru a fi eficientă în regim de condus normal. Ori de câte ori situația o permite, cutia de viteze comută automat pe liber (punctul mort al transmisiei) pentru a economisi combustibil.

Puterea agregatului V6 3.0 TFSI este transmisă către șosea prin intermediul unui sistem de tracțiune integral permanentă quattro. În timpul condusului normal, diferențialul central autoblocant direcționează 60% din cuplul motor către puntea spate și 40% către puntea față. Atunci când situația o impune, tracțiunea integrală quattro a noului Audi S4 distribuie până la 70% din cuplul motor pe puntea față sau până la 85% pe puntea spate.

a159020_large

 

Sistemul de control selectiv al cuplului frâneză ușor roțile aflate pe partea interioară a unui viraj pentru o mai mare agilitate în timpul condusului sportiv. Un diferențial sport (disponibil opțional) îmbunătățeste caracterul dinamic al noului Audi S4 prin distribuirea activă a cuplului între roțile posterioare. De asemenea, familia S4 a fost proiectată să fie stabilă și în linie dreaptă, mai ales la viteze de croazieră. Aceste performanțe sunt atribuite, în mare parte, suspensiei 5-link.

Acest tip de suspensie a fost proiectată să separe cu precizie forțele longitudinale și transversale între punțile mașinii, asigurând astfel o manevrabilitate optimă în orice situație. Asemenea servodirecției electromecanice, ambele sunt concepute pentru a fi foarte ușoare. Sistemul de direcție sport cu raport variabil este disponibil opțional.

Comparativ cu noul Audi A4, suspensia modelului S4 este cu 23 de milimetri mai joasă. Garda la sol este asemănătoare cu A4 atunci când S4 este echipat cu amortizoarele active (echipament opțional). Jantele standard de 18 inch cu design în 5 spițe sunt îmbrăcate în cauciucuri de 245/40. Opțional, noul S4 poate fi echipat cu jante de 19″.

a159024_large

 

Designul noii generații Audi S4 este intenționat subtil. În partea din față, grila Singleframe și liniile orizontale accentuează lățimea mașinii, în timp ce bara de protecție și prizele de aer sunt vizibil profilate. Multe dintre aceste componente sunt vopsite în tonuri de gri mat și accentuate cu crom în punctele cheie.

În partea din spate, bara specifică familiei S integrează o grilă neagră tip fagure, un difuzor aerodinamic și patru evacuări. Mare parte din caroserie este realizată din materiale compozite inteligente pentru mai multă rigiditate torsională, cât și pentru reducerea greutății. Audi S4 cântărește 1.630 kilograme, iar S4 Avant 1.675 kilograme.

La interior, Audi S4 și Audi S4 Avant pot acomoda cinci pasageri în confort deplin. Portbagajul lui Audi S4 Avant oferă de la 505 la 1.510 litri în funcție de poziția scaunelor din spate. În întuneric, luminile ambientale LED subliniază profilul omogen al ușilor și consolei centrale.

Scaunele sport S sunt acoperite într-o combinație de piele Nappa și Alcantara. Acestea au secțiuni laterale reglabile, tetiere integrate și o funcție de masaj pneumatic. Opțional, clienții pot opta pentru Audi virtual cockpit, un ecran de 12,3 inch care înlocuiește ceasurile de bord clasice.

O altă inovație majoră pe modelele S4 este sistemul de operare MMI. Logica sa de operare este similară cu cea folosită de smartphone-uri, inclusiv funcția de căutare text. Interfața MMI oferă șoferului trei metode de operare: vocală, prin butoanele noului volan multifuncțional sau prin terminalul amplasat pe consola centrală.

a159030_medium

 

În cazul sistemului MMI navigation plus cu MMI touch și monitor de 8,3 inch, butonul rotativ de pe consola centrală integrează un touch pad pentru funcțiile zoom, scroll sau pentru a scrie litere și cifre de mână.

Alături de navigația MMI plus, noile Audi S4 și S4 Avant sunt dotate cu modulul Audi connect. Acesta oferă o conexiune de mare viteză la Internet folosind standardul 4G/LTE. Hotspot-ul Wi-Fi integrat permite pasagerilor să navigheze și să trimită email-uri, în timp ce șoferul poate să-și conecteze telefonul mobil la serviciile online Audi.

În materie de siguranță, Audi S4 ajută șoferul prin funcția Adaptive Cruise Control Stop&Go cu Traffic Jam Assist. Acest sistem activ de siguranță poate acționa automat accelerația, frânele și direcția la viteze de până la 65 km/h. Un sistem de recunoaștere a indicatoarelor rutiere este de asemenea disponibil. Alte echipamente opționale includ farurile Matrix LED, head-up display și un senzor pentru deschiderea automată a portbagajului modelului S4 Avant.

Atât Audi S4, cât și Audi S4 Avant vor fi disponibile pentru comandă anul viitor.
VIA: MIDOCAR Blog

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.3423 :: 17.81MB