No SSO cookie

OFICIAL: Alfa Romeo 4C prezentat in premiera Mondiala la Salonul Auto de la Geneva 2013

voteaza
(5/ 1)
OFICIAL: Alfa Romeo 4C prezentat in premiera Mondiala la Salonul Auto de la Geneva 2013
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
5.0

Alfa Romeo 4C va fi produs in fabrica Maserati din Modena si va fi disponibil spre vanzare incepand cu 2013 marcand astfel relansarea brandului Alfa Romeo.

 
 

Versiunea finala a modelului Alfa Romeo 4C isi face debutul in cadrul Salonului Auto de la Geneva 2013. Acest coupe cu doua locuri si tractiune spate reprezinta esenta adevaratei masini sport in spiritul AND-ului Alfa Romeo: performanta, stil Italian si excelenta tehnologica, oferind in acelasi timp siguranta totala si satisfactie maxima la volan.
Realizata de designerii Alfa Romeo si produsa in fabrica Maserati din Modena, Alfa Romeo 4C va fi pusa in vanzare incepand cu 2013. Noul supercar compact marcheaza relansarea marcii Alfa Romeo in statele unite ale Americii si inaugureaza planul global de dezvoltare a marcii.   
Alfa Romeo 4C este derivata din conceptul uimitor prezentat tot la Geneva in 2011, atat de uimitor incat a castigat 3 premii internationale: “AutoBild Design Award” (2011, Germania), “Design Award for Concept Cars & Prototypes” (2012, Italia) si “Most Exciting Car of 2013” - ‘What Car?’ (2012, Marea Britanie).

Acronimul 4C
Acronimul 4C este inspirat din traditia glorioasa a marcii si proiecteaza valorile tehnologice si emotionale in viitor. Intr-adevar acronimul face referire la reputatia de marca cu caracter sportiv: acronimele 8C si 6C in anii 1930 si 1940 diferentiau masinile –atat cele de curse cat si cele de serie – cu motoare puternice de “8 cilindri” si de “6 cilindri” calibrate in asa fel incat sa obtina un raport greutate / putere similar cu cel al unui supercar, mai putin de 4Kg/CP. Obiectivul principal nu este obtinerea unei puteri foarte mari, ci limitarea greutatii masinii garantand astfel agilitate maxima si performanta de top.
In acest scop, Alfa Romeo 4C utilizeaza tehnologii si materiale derivate din supercaruri (inclusiv Alfa Romeo 8C Competizione) – fibra de carbon, aluminiu, tractiune integrala. Totul este ilustrat prin noul motorul Turbo 1750 integral din aluminium cu injectie directa, transmisia automata cu dublu ambreiaj Alfa TCT si noul “Race mode” disponibil acum in selectorul Alfa DNA.

Design Exterior
Realizata la centrul de Design Alfa Romeo, noul 4C aminteste instant de traditionalele modele iconice care au marcat istoria marcii. Cand vine vorba de similitudini in ceea ce priveste dimensiuni si layout, un model se distinge imediat: 33 Stradale, o masina a carei caroserie combina tehnologii mecanice si functionale extreme si “imbraca” perfect motorul si sasiul in asa fel incat  sa ofere inconfundabilul stil Alfa Romeo.
In concluzie, Alfa Romeo 4C urmeaza si finalizeaza drumul inceput cu 8C Competizione, evidentiind particularitatile conceptuale ale marcii: dimensiuni compacte, dinamism si agilitate.

Design Interior
Selectia materialelor si designul interior contribuie de asemenea la conceptul modelului. intregul interior este gandit pentru a oferi satisfactie maxima la condus. Unitatea centrala a bordului este construita integral din fibra de carbon, dubland astfel sentimentul de unicitate, tehnologie si greutate redusa.  

Dimensiuni si aerodinamica
Dimensiunile compacte fac ca aceasta masina cu 2 locuri sa fie unica intre competitori: mai putin de 4 m lungime, 200 cm latime, 118 cm inaltime si ampatament mai mic de 2.4 metri. Aceste dimensiuni reduse au rol dublu: evidentiaza dimensiunea compacta si accentueaza agilitatea masinii.  
In plus, multumita eforturilor exceptionale ale designerilor, masina atinge niveluri maxime de eficienta aerodinamica, inregistrand un coeficient negativ al fortei de apasare, care la masinile de curse, contribuie semnificativ la cresterea stabilitatii si cresterea vitezei.

Motor nou cu 4 cilindri, 1750 Turbo Benzina
Un facelift adus motorului utilizat in prezent pe versiunea Quadrifolio Verde a modelului Giulietta, noul motor in 4 cilindri, 1750 Turbo este construit din aluminiu cu sisteme de admisie si evacuare specifice, modificate in asa fel incat sa optimizeze caracterul sportiv al masinii.   
in plus, prezinta si tehnologii de ultima generatie precum: injectie directa, sistem de distributie variabila pentru supapele de admisie, un turbocompresor si un sistem revolutionar care reduce latenta turbocompresorului.

Transmisie automata Alfa TCT
Motorul 1750 benzina este echipat cu cutia de viteze automata Alfa TCT cu dublu ambreiaj, cutie care in acest moment este lider in segmentul sau datorita greutatii reduse si rapiditatii de activare a vitezelor. Vitezele pot fi schimbate in mod secvential utilizand padelele localizate in spatele volanului.
Noul selector Alfa DNA cu modul “Race”
Odata cu Alfa Romeo 4C se lanseaza si noul selector Alfa DNA care, pe langa cele 3 setari standard  –Dynamic, Natural si All Weather, acum prezinta si butonul “Race” conceput pentru a aduce si mai aproape de sofer experienta condusului ca pe o pista de curse.  

Excelenta “Made in Italy”
Pentru a concepe Alfa Romeo 4C inginerii s-au folosit de intreaga experienta acumulata de-a lungul anilor de catre brandurile Alfa Romeo si Maserati. Cele 2 echipe au lucrat in special la integrarea departamentului de design Alfa Romeo in cadrul fabricii Maserati.  
In fond, si acesta este unul dintre elementele distinctive ale marcii Alfa Romeo, un brand cu un secol de istorie care continua sa fie cel mai faimos si popular ambasador al produselor italienesti in intreaga lume.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2746 :: 19.28MB