No SSO cookie

OFICIAL: Abarth Punto Evo EsseEsse pune 180 CP pe asfalt!

voteaza
(0/ 0)
OFICIAL: Abarth Punto Evo EsseEsse pune 180 CP pe asfalt!
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Modelul Punto Evo a primit de la Abarth un tratament de steroizi marca EsseEsse.

 
 

Cu modelul 500 in centrul atentiei, Punto a fost usor neglijat de mai toata lumea. Insa Fiat ofera mai mult decat un singur model si la fel face si divizia sa de tuning, Abarth.

Grande Punto este pe piata de prin anul 2005, primind un facelift in 2009, cu tot cu titulatura de Punto Evo, reprezentand un fel de punte intre modelul existent si cel care-l va inlocui. Abarth ofera propria sa versiune Punto Evo, pentru cei care gasesc modelul 500 prea mic sau prea dragalas. Acum, Abarth a mai injectat niscai steroizi si prezinta un model si mai puternic Punto Evo.

In locul motorului in patru cilindri, care dezvolta 165 CP, existent pe Abarth Punto Evo, versiunea EsseEsse primeste o motorizare mult mai promitatoare, de 180 CP, gratie unui software ECU revizuit si a unui sistem turbo marit. Franele au fost si ele modificate, impreuna cu suspensia si ansamblul jante/anvelope. Rezultatul este cifrat la aproape 216 km/h si o acceleratie 0-100 km/h de 7,5 secunde.

Cel mai frumos, modificarile continute de kitul EsseEsse pot fi comandate si instalate la reprezentanta, chiar si la un an de la data cumpararii masinii. Dar, se pare ca acesta este termenul limita.


Cu toate ca modelul a fost prezentat acum aproape un an, la Salonul Auto de la Paris, abia acum a fost considerat momentul oportun pentru comercializarea sa.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.4359 :: 22.2MB