Cu modelul 500 in centrul atentiei, Punto a fost usor neglijat de mai toata lumea. Insa Fiat ofera mai mult decat un singur model si la fel face si divizia sa de tuning, Abarth.
Grande Punto este pe piata de prin anul 2005, primind un facelift in 2009, cu tot cu titulatura de Punto Evo, reprezentand un fel de punte intre modelul existent si cel care-l va inlocui. Abarth ofera propria sa versiune Punto Evo, pentru cei care gasesc modelul 500 prea mic sau prea dragalas. Acum, Abarth a mai injectat niscai steroizi si prezinta un model si mai puternic Punto Evo.
In locul motorului in patru cilindri, care dezvolta 165 CP, existent pe Abarth Punto Evo, versiunea EsseEsse primeste o motorizare mult mai promitatoare, de 180 CP, gratie unui software ECU revizuit si a unui sistem turbo marit. Franele au fost si ele modificate, impreuna cu suspensia si ansamblul jante/anvelope. Rezultatul este cifrat la aproape 216 km/h si o acceleratie 0-100 km/h de 7,5 secunde.
Cel mai frumos, modificarile continute de kitul EsseEsse pot fi comandate si instalate la reprezentanta, chiar si la un an de la data cumpararii masinii. Dar, se pare ca acesta este termenul limita.
Cu toate ca modelul a fost prezentat acum aproape un an, la Salonul Auto de la Paris, abia acum a fost considerat momentul oportun pentru comercializarea sa.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!