No SSO cookie

OFICIAL: Volvo a fost cumparat de Geely pentru 1.8 miliarde de dolari

voteaza
(0/ 0)
OFICIAL: Volvo a fost cumparat de Geely pentru 1.8 miliarde de dolari
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Geely a cumparat compania Volvo pentru 1.8 miliarde de dolari.

 
 
Ieri la o conferinta de presa din Gothenburg, Lewis Booth, vicepresedintele Ford si Li Shufu, de la Geely au anuntat ca Volvo a fost cumparat de compania chineza pentru 1.8 miliarde de dolari. 

Pretul include atat o parte din proprietatea intelectuala Volvo, cat si toate bunurile fizice detinute de compania suedeza.

Ford a renuntat la orice drept asupra companiei acum detinuta de Geely. Datorita faptului ca Ford si Volvo foloseau anumite componente comune, Ford a fost de acord sa furnizeze in continuare pentru o perioada nedeterminata piesele necesare modelelor Volvo cat si suport tehnic. Ford a declarat ca face acest lucru pentru a asigura o tranzitie cat mai usoara atat pentru cele doua companii, cat si pentru clientii Volvo.

Volvo va primi de asemenea dreptul de a folosi unele tehnologii detinute de Ford si va putea chiar sa ofere tehnologia si unei a treia parti, precum este Geely. Li Shufu a declarat ca va mentine separate cele doua companii, Volvo va pastra aceasi calitate si siguranta specifica. Datorita birocratiei, trazactia va fi completa abia in al treilea trimestru al anului curent.

Andrei Monenciu


 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Suzuki SX4 1.0 Passion AllGrip

    Suzuki SX4 1.0 Passion AllGrip

    Suzuki S-Cross este o maşină foarte bună pentru oricine, nu doar pentru familişti sau pentru cei care preferă să ştie că pot evada oricând din cotidian pe un drum care nu a beneficiat vreodată de asfalt.

  • Nissan Qashqai 1,5 dCi Acenta MT6

    Nissan Qashqai 1,5 dCi Acenta MT6

    Poziția înaltă la volan combinată cu un aspect exterior elegant și un rafinament mult îmbunătățit față de generația anterioară contribuie la o bună percepție din partea publicului, astfel încât nici concurența destul de agresivă nu poate veni să destabilizeze poziția fruntașă pe care o are în segmentul său

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.4553 :: 17.86MB