No SSO cookie

OFICIAL: Noul Volkswagen Touareg

voteaza
(0/ 0)
OFICIAL: Noul Volkswagen Touareg
Noutati-auto · · 2 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Volkswagen a prezentat imagini oficiale cu noul Volkswagen Touareg. Noul Touareg va folosi aceasi platforma ca si modelul Porsche Cayenne.

 
 
Noul Volkswagen Touareg va fi prezentat live la Salonul Auto de la Geneva, in 2 martie. Vanzarile noului model urmand sa inceapa in aprilie. Noul Touareg este mai usor cu 200 de kg, iar datorita noului sistem hibrid, este si mai ecologic.

Noul Volkswagen Touareg este primul SUV hibrid realizat de Volkswagen, va fi urmat de Porsche Cayenne.


Design

  La prima vedere, noul Touareg nu a suferit modificari substantiale in ceea ce priveste caroseria.  Daca ne uitam mai de aproape, noul SUV a implementat design-ul sportiv regasit pe Golf VI si noul Polo. Mici modificari se pot observa, de asemenea, la plafonul masinii, care a devenit putin mai curbat, emanand un aer mai sportiv. Volkswagen a declarat ca noul Touareg are cel mai mare plafon panoramic din clasa sa.

  La interior putem observa din nou influentele modelelor mai mici. Noul Touareg a primit in loc de frana de mana, un buton pentru activarea acesteia. Bancheta din spate poate fi acum reglata longitudinal pe o lungime de 160 mm. Bancheta electrica este optionala, aceasta optiune permitand ca la atingerea unui buton, aceasta sa se rabateze, oferind un spatiu de depozitare de 1640 de litri. Cei de la Volkswagen au declarat ca in ciuda reducerii greutatii cu 208 kg, noul Touareg are o rezistenta la torsiune cu 5% mai mare.

Motorizari

Inca de la lansare, noul Touareg va fi disponibil cu doua propulsoare diesel si o versiune hibrida pe benzina. Noile propulsoarele au ca si standard cutia automata cu 8 rapoarte si tractiunea integrala 4Motion.

Propulsorul V6 TDI de 3.0 litri reprezinta motorizarea standard. Acesta produce 240 CP, iar consumul mixt este de 7.4 litri/100 km si emisiile inregistrate sunt 195 g CO2/km.

Propulsorul V8 TDI de 4.2 litri  dezvolta o putere de 335 cai. Consumul mixt este de 9.1litri/100 km, iar emisiile inregistrate sunt de 239 g CO2/100 km.

Versiunea hibrida combina un propulsor V6 TSI pe benzina de 3.3 litri si 330 CP si un motor electric de 44 CP. Modelul hibrid poate fi condus pe sistemul electric pana la viteza de 50 km/h. Accelerarea de la 0-100 km/h are loc in 6.5 secunde, iar consumul este de 8.2 litri/100 km.

Noul model va folosi sistem de tractiune integrala de la Volkswagen, si anume 4Motion. Acesta foloseste un diferential autoblocant Torsen, cu capacitatea de a urca o panta de pana la 31 de grade.  Pe langa diferentialul Torsen, noul Touareg beneficiaza si de un program special pentru offroad, care regleaza sistemele EBD, ASR si ESP pentru teren accidentat si activeaza sistemul Hill Descent Assist.

  Modelul V6 TDI are ca si optiune un diferential aditional, inlocuind pe cel Torsen cu un pachet special intitulat "Terrain Tech Packet". Acesta are un diferential central si spate, care permite urcarea unor pante de pana la 45 de grade.

  Ca si modelul anterior, noul Touareg poate fi setat pentru diferitele conditii de drum, acesta are cinci setari diferite: On-Road, Off-Road, Low, Activarea diferentialului central si Activarea diferentialului spate. Prezentarea noului model va avea loc la Salonul Auto de la Geneva.

Andrei Monenciu


 

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (2)

scris de Anonim

Actualul Tuareg de 3l consuma 17l in oras. Oare noua generatie de 3l va consuma 12l in oras (consumul mixt dat este de 7.4l) ? Roata de rezerva la cel prezent este ingusta o mare tampenie. O scoti, o umfli, o pui, rulezi cu maxim 80 km/ora ok !? dar ce faci cu pana, unde o pui ca nu incape in locasul rezervei ? in portbagaj plina de mizerie intre bagaje ? Ce solutie o fi pe Tuaregul nou ? Dotarea standard nu include mp3 ! sau ce sa mai zic de bluetooth sau i pod. Cum o fi pe Tuaregul nou?

scris de Anonim

Actualul Tuareg de 3l consuma 17l in oras. Oare noua generatie de 3l va consuma 12l in oras (consumul mixt dat este de 7.4l) ? Roata de rezerva la cel prezent este ingusta o mare tampenie. O scoti, o umfli, o pui, rulezi cu maxim 80 km/ora ok !? dar ce faci cu pana, unde o pui ca nu incape in locasul rezervei ? in portbagaj plina de mizerie intre bagaje ? Ce solutie o fi pe Tuaregul nou ? Dotarea standard nu include mp3 ! sau ce sa mai zic de bluetooth sau i pod. Cum o fi pe Tuaregul nou?

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.6306 :: 17.8MB