No SSO cookie

OFICIAL: Noul Renault Kangoo Maxi

voteaza
(0/ 0)
OFICIAL: Noul Renault Kangoo Maxi
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Renault a prezentat oficial versiunea maxi a celei de-a doua generatie de Kangoo. Cu aceasta versiune, Renault completeaza gama Kangoo, care mai contine versiunile cu trei si cu cinci usi.

 
 
Noul Renault Kangoo Maxi ofera un spatiu de depozitare mult mai mare fata de modelul normal. Lungimea modelului Maxi este de 4.6 metri, fiind cu 38 de cm mai lung decat un Kangoo standard.

Aceasta lungime in plus se traduce prin spatiu mai mare, ampatamentul fiind de 3.1 metri. Renault Kangoo este disponibil cu doua sau cinci scaune.


Versiunea cu doua scaune are un volum de incarcare de 4.6 metri cubi si o capacitate de incarcare de 800 kg. In ceea ce priveste capacitatea de tractare, versiunea cu doua scaune poate tracta 1.05 tone.

Versiunea cu cinci scaune are un volum de incarcare de 2.2 metri si o capacitate de incarcare de 740 kg. In ceea ce priveste dotarile, Renault Kangoo va primi climatronic, bluetooth, cruise control, sistem de navigare TomTom si radio CD cu Mp3 ca si dotari standard.

Propulsoarele folosite sunt cele clasice, printre care amintim dieselul de 1.5 litri de 85 CP, cu un consum de 5.3 litri/100 km, 2.0 dci de 90, 115 si 150 CP. Noul Renault Kangoo Maxi va fi comercializat incepand cu luna aprilie.

Andrei Monenciu

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.5362 :: 17.87MB