No SSO cookie

OFICIAL: Noul Opel Corsa ecoFLEX

voteaza
(0/ 0)
OFICIAL: Noul Opel Corsa ecoFLEX
Noutati-auto · · 1 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Noul Opel Corsa ecoFLEX va avea un consum mediu de 3.7 litri la 100 km.

 
 

GM a publicat astazi primele informatii despre noul Opel Corsa ecoFLEX. Opel anunta un consum mediu pentru noul Corsa ecoFLEX de 3.7 litri la 100 km si un nivel de emisii CO2 de 98g/km.

Noul model german este prevazut cu un motor diesel de 1.3 litri CDTI prevazut cu turbina si geometrie variabila. Unitatea de motorizare ofera o putere de 95 cai si un cuplu maxim de 190 Nm, realizabil pe plaja de turatii 1.750 - 3.250 rpm.


Nivelul record al emisiilor de carboni, de 98 g/km este valabil doar in cazul versiunii cu 3 usi, versiunea cu 5 usi avand un nivel putin mai mare, de 99 g/km. Noul model are cu 28% mai multa putere dar emite cu 10% mai putine noxe. Motorul noului Corsa ecoFLEX este prevazut cu filtru de particule.


Cifrele performantelor arata o viteza maxima de 177 km/h si un timp de accelerare de la 0 la 100 km/h de 12.3 secunde. Opel nu a anuntat inca preturile pentru noul Corsa ecoFLEX, model care va fi disponibil pe piata din luna ianuarie.

Robert Gherghe

 

 

Cuvinte cheie:
GM | Opel | Corsa |
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (1)

scris de Anonim

pe distanta de 200 de metri ce viteza maxima poate sa prinda un opel corsa din 2009?

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1929 :: 17.86MB