No SSO cookie

OFICIAL: Mercedes E-Klasse Limousine

voteaza
(0/ 0)
OFICIAL: Mercedes E-Klasse Limousine
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Mercedes si Binz au creat o versiune de lux cui 6 usi si 7 locuri a modelului E-KLasse.

 
 

Mercedes a dezvaluit astazi noul E-Klasse Limousine, rodul colaborarii cu Binz. Binz este specializata in constructia de caroserii speciale iar in colaborare cu cei de la Mercedes au scos o versiune mai lunga cu 1.11 metri a modelului E-Klasse. A rezultat o limuzina de 5.98 metri, cu 6 usi si 7 locuri.

Noul Mercedes E-Klasse Limousine este un model foarte incapator pentru 7 persoane, in care a fost introddus un nou rand de scaune fara sa fie afectata carsoseriei si a sasiului. Asa cum era de asteptat, interiorul noului model a fost complet regandit, insa fara a afecta nivelul de confort si de lux existente pe modelul de baza.

Una dintre gaselnitele noului interior este posibilitatea de a modifica asezarea scaunelor astfel incat pasagerii din spate sa poata sta fata in fata.

Mercedes ofera optional mai multe niveluri de echipament de blindaj, un lucru extrem de cautat de clientii traditionali ai unor astfel de limuzine luxoase. Mercedes E-Klasse Limousine este disponibil in versiunile de motorizare E250 BlueEfficiency si pe benzina cu versiunile 350 CGI BlueEfficiency si E500.


Robert Gherghe

 

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.5334 :: 21.66MB