Producatorul german a anuntat oficial ca a introdus in optiunile Seriei 7 dotari precum xDrive, pachetul M Sports si o motorizare noua. Clientii BMW isi vor putea configura limuzina cu aceste noi facilitati incepand cu ultima parte a acestui an, dotarile fiind disponibile cu modelele 2010.
Odata cu introducerea noii unitati de propulsie au fost confirmate zvonurile cu privire la noul motor diesel cu sase cilindri in linie care livreaza 306 CP si 600 Nm. Se
pare, totusi, ca versiunea echipata cu acest propulsor se va numi 740d si nu 735d cum era preconizat. Noul model BMW 740d va putea accelera de la 0 la 100 km/h in doar 6,3 secunde si va putea atinge viteza de top de 250 km/h, cel mai probabil aceasta fiind limitata electronic. BMW se lauda in comunicatul de presa cu performante ecologice nemaintalnite in segment: un consum de 6,9 litri/100 km si emisii de dioxid de carbon de 181 g/km.
De asemenea, viitorii posesori de Seria 7 se vor putea bucura de sistemul de tractiune integrala botezat xDrive si regasit deja pe Seriile 3, 5 si modelele din gama X. Aceasta dotare va putea fi comandata numai impreuna cu motorizarea V8 intalnita pe modelele 750i si 750Li. Sistemul va reusi sa distribuie puterea de 407 cai in proportie de 40:60 catre cele doua punti iar in viraje va putea repartiza pana la 80% din putere catre puntea spate.
Informatii despre noul pachet estetic M Sports v-au fost deja dezvaluite. BMW a anuntat oficial ca acest kit poate fi comandat cu cele sase nuante de exterior deja existente, precum si cu noul Negru Carbon Metalic. Pachetul aerodinamic contine si jante din aliaj cu spite duble de 19 sau de 20 inch. Lista noutatilor se continua si cu elemente de interior precum volanul multifunctional si imbracat in piele, scaune sport cu tapiterie din piele si alte insertii din aluminiu sau alcantara. Exceptie fac modelele 760i si 760Li care nu vor putea fi comandate decat cu insertii din lemn si alcantara antracit la interior.
Catalin Dinu
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!