Shanghai este cunoscut ca unul dintre cele mai aglomerate orase cand vine vorba de traficul rutier. Din acest punct de vedere, al doilea oras al Chinei ca notorietate, dupa Beijing, se remarca ca fiind unul foarte scump.
Placutele de inmatriculare private, cele care pot fi achzitionate doar prin licitatie, au ajuns sa coste in Shanghai mai mult chiar dect unele masini. La prima licitatie din acest an, au fost scoase la licitatie circa 8.000 de numere pentru care s-au inghesuit sa le obtina peste 18.000 de doritori. Pretul mediu al unei placute de inmatriculare private in Shanghai a ajuns sa fie de 5.617 dolari, mai mult decat unele modele de masini care costa putin peste 4.000 de dolari.
Municipalitatea din Shanghai planuieste sa scoata la licitatie circa 8.000 de placute lunar, insa numarul lor ar putea scade in perioada viitoare, deoarece se doreste limitarea inmatricularilor si prevenirea unui trafic din ce in ce mai aglomerat, in conditiile in care in orasul chinez se va deschide din mai World Expo 2010.
Piata auto chineza a ajuns in 2009 sa fie cea mai mare din lume si se estimeaza o crestere si pentru anul acesta, pana la un total de 15 milioane de masini.
Robert Gherghe
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!