No SSO cookie

O placuta de inmatriculare in Shanghai costa mai mult decat o masina

voteaza
(0/ 0)
O placuta de inmatriculare in Shanghai costa mai mult decat o masina
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Placutele private de inmatriculare din Shanghai au ajuns sa coste mai mult decat o masina chinezeasca.

 
 

Shanghai este cunoscut ca unul dintre cele mai aglomerate orase cand vine vorba de traficul rutier. Din acest punct de vedere, al doilea oras al Chinei ca notorietate, dupa Beijing, se remarca ca fiind unul foarte scump.


Placutele de inmatriculare private, cele care pot fi achzitionate doar prin licitatie, au ajuns sa coste in Shanghai mai mult chiar dect unele masini. La prima licitatie din acest an, au fost scoase la licitatie circa 8.000 de numere pentru care s-au inghesuit sa le obtina peste 18.000 de doritori. Pretul mediu al unei placute de inmatriculare private in Shanghai a ajuns sa fie de 5.617 dolari, mai mult decat unele modele de masini care costa putin peste 4.000 de dolari.


Municipalitatea din Shanghai planuieste sa scoata la licitatie circa 8.000 de placute lunar, insa numarul lor ar putea scade in perioada viitoare, deoarece se doreste limitarea inmatricularilor si prevenirea unui trafic din ce in ce mai aglomerat, in conditiile in care in orasul chinez se va deschide din mai World Expo 2010.

Piata auto chineza a ajuns in 2009 sa fie cea mai mare din lume si se estimeaza o crestere si pentru anul acesta, pana la un total de 15 milioane de masini.

Robert Gherghe

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2750 :: 22.19MB