No SSO cookie

O legenda scoasa la licitatie!

voteaza
(0/ 0)
O legenda scoasa la licitatie!
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Legendarul Ferrari 250 Testa Rossa (TR) se asteapta sa doboare recordul in materie de licitatii!

 
 
La evenimentul exclusivist Ferrari Leggenda e Passione ce va avea loc pe 17 Mai, RM Auctions va prezenta modelul Ferrari 250 TR din 1957. Designul a fost realizat de catre Scaiglietti pentru acest model care a fost produs intre 1957-1958 in doar 22 de exemplare. O astfel de masina e una din cele mai rare si reprezentative masini de curse Ferrari. Intre anii 1958 si 1961 Ferrari 250 TR a participat la 19 curse internationale si a castigat 10 dintre acestea. E poate cea mai dorita si competitiva masina de curse construita de Ferrari vreodata. RM Auctions se asteapta ca acest Ferrari 250 TR sa se vanda pentru mai mult de 11 milioane de dolari (8.5 milioane euro). Recordul mondial actual pentru cea mai scumpa masina de epoca vanduta in cadrul unei licitatii e detinut tot de RM Auctions pentru un model Ferrari 250 GT SWB California Spyder fabricat in 1961, care s-a vandut pentru 10.894.400 dolari (7.040.000 euro). Acest record a fost stabilit la evenimentul de anul trecut Ferrari Leggenda e Passione tinut la Marranello, Italia pe 18 Mai 2008. Evenimentul Ferrari Leggenda e Passione va ajunge la cea de a treia editie si a fost infiintat pentru a vinde masini Ferrari celor care au cu adevarat o pasiune pentru aceasta marca.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2194 :: 17.86MB